حضور تولیدکنندگان فرش دستباف ۱۰ استان و شهر ایران در نمایشگاه یزد

رئیس اداره فرش دستباف سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان یزد گفت: در یازدهمین نمایشگاه فرش دستباف استان تولیدکنندگان و تاجران 10 استان و شهر ایران آخرین طرح ها و تولیدات خود را ارائه کردند.

به گزارش یزدی نیوزمحمد مهدی نبی زاده، عصر روز پنجشنبه در حاشیه آغاز به کار نمایشگاه فرش دستباف استان اظهار کرد: در این نمایشگاه با ۲ هزار و ۲۰۰مترمربع مساحت ، ۴۸ تولیدکننده و تاجر فرش از شهرها و استان های دارای برند فرش دستباف و تابلوفرش حضور دارند.

وی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه ، ارائه آخرین طرح ها و نوآوری ها در صنعت فرش دستباف و تبادل تجربه و اطلاعات میان تولیدکنندگان استان ها با یکدیگر ، فراهم کردن بازارهای متنوع از تولیدات فرش و تابلوفرش ، دسترسی مستقیم مصرف‌کنندگان به بازار فرش و ارتقاء نقش و جایگاه این صنعت است.
رئیس اداره فرش دستباف سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تصریح کرد: یزد ، تهران ، اصفهان ، قم ، کرمان ، تبریز، گلستان ، نایین ، کاشان و کاشمر آخرین طرح هایی حوزه فرش دستباف خود را در این نمایشگاه عرضه کرده اند.
نبی زاده ادامه داد: در این نمایشگاه شرایط ویژه ای برای خریداران فرش دستباف در نظر گرفته شده است و خریداران می توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۱:۳۰ دقیقه در نمایشگاه حضور یابند.
فعالیت نمایشگاه فرش دستباف یزد از امروز ۲۶ بهمن آغاز شد و تا یکم اسفندماه در محل نمایشگاه بین المللی این استان ادامه دارد.
استان یزد با حدود ۴۰ هزار بافنده جزو ۱۰ استان برتر صنعت فرش دستباف کشور است.

 

منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..