برگزیدگان مسابقه روزنامه دیواری «انقلاب ۵۷» در ابرکوه تجلیل شدند

برگزیدگان مسابقه روزنامه دیواری «انقلاب 57» که به همت اداره کتابخانه‌های عمومی ابرکوه برگزار شده بود، با حضور امام جمعه و فرماندار این شهرستان تجلیل شدند.

به گزارش یزدی نیوز «قاسم برزگر» رییس اداره کتابخانه‌های عمومی ابرکوه در حاشیه این مراسم، اظهار کرد: مسابقه روزنامه دیواری «انقلاب ۵۷» با موضوع «امام خمینی(ره)، رهبر انقلاب، شهدای انقلاب، دانش‌آموزان و انقلاب با شرکت ۲۰۰ عضو کتابخانه‌های شهرستان در قالب تهیه ۶۵ روزنامه‌دیواری برگزار شد .

وی با اشاره به این که آثار شرکت‌کنندگان در قالب یک نمایشگاه در سالن کتابخانه مجتمع برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شد، عنوان کرد: تهیه روزنامه دیواری علاوه بر این که موجب بالا بردن اطلاعات عمومی دانش‌آموزان می‌شود، شیوه‌ای تأثیرگذاری برای اطلاع‌رسانی از رخدادها و وقایع روزهای انقلاب ۵۷ با زبان هنر است .

برزگر هدف از برگزاری این مسابقه را آشنایی کودکان با موضوع انقلاب و تأثیر این رخداد عظیم در منطقه و جهان دانست و افزود: با برگزاری چنین مسابقاتی در شهرستان تلاش می‌شود تا عموم مردم به ‌ویژه اعضای کتابخانه‌ها، کودکان و نوجوانان و همچنین دانش‌آموزان از زوایایی مختلف دستاوردهای انقلاب اسلامی با شیوه‌هایی متفاوت، مطلع شوند .

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی ابرکوه در خاتمه یادآور شد: کودکان و نوجوانان از رده‌های سنی ۱۰ تا ۱۵ سال و در گروه‌های سه تا چهار نفری در مسابقه روزنامه‌دیواری انقلاب ۵۷ شرکت کردند .

 

منبع:ایسنایزد

 

بخش نظردهی بسته شده است..