عملیات اجرایی طرح توسعه بیمارستان میبد آغاز شد

طرح توسعه و بهسازی بخش‌های اورژانس، آزمایشگاه و آندوسکوپی بیمارستان امام جعفرصادق(ع) میبد با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان آغار شد.

به گزارش یزدی نیوز این طرح توسعه با هدف افزایش فضای فیزیکی با توجه به تعداد زیاد مراجعه‌کنندگان و نیز استانداردسازی بخش‌های مختلف این بیمارستان از جمله اورژانس با ایجاد اتاق عمل، اتاق تروما، اورژانس سرپایی، رادیولوژی واتاق احیا قلبی ریوی انجام می‌شود .

براساس این طرح، بخش آندوسکوپی بیمارستان نیز بهسازی خواهد شد و دسترسی بیماران اورژانس به آزمایشگاه استاندارد فراهم می‌شود .

«ذبیح الله برجسته» مدیر بیمارستان امام جعفرصادق(ع) میبد با بیان این که اورژانس بیمارستان میبد پس از مرکز استان با پذیرش ماهانه ۱۸ هزار بیمار، بیشترین مراجعه‌کننده راداراست، گفت: وضعیت موجود قابلیت ارائه خدمات مطلوب به مراجعان را ندارد.

وی ابراز امیدواری کرد که اجرای این طرح با سرعت بیشتری انجام گیرد تا رضایت همشهریان را زودتر برآورده سازد.

برجسته بیان کرد: به دنبال اجرای کامل این طرح که اعتبار ۱۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی را می‌طلبد، تعداد تخت‌های اورژانس بیمارستان امام جعفرصادق(ع) میبد از ۱۶ تخت به ۴۰ تخت افزایش خواهد یافت.

مدیر این بیمارستان در پایان نیز از پیگیری‌های آیت الله اعرافی امام جمعه شهرستان و دکتر دهقانی نماینده مردم میبدوتفت درمجلس شورای اسلامی و فلاح فرماندار میبد در راستای جذب اعتبار اولیه برای شروع این طرح قدردانی کرد .

 
 
منبع:ایسنایزد

 

بخش نظردهی بسته شده است..