گلبانگ اللّه اکبر در سراسر ایران اسلامی طنین‌انداز شد

گلبانگ "الله اکبر" در شب سی‌و‌نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان در سراسر ایران اسلامی طنین‌انداز شد.

به گزارش یزدی نیوزبر‌اساس آیین هرساله و در شب سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ساعت ۲۱ یکشنبه ‌شب میلیون‎ها نفر از مردم ایران اسلامی، نوای الله اکبر را از روی بام خانه‎ها و حضور در خیابان‎ها سردادند.

براساس گزارش خبرنگاران خبرگزاری تسنیم از سراسر ایران اسلامی، مردم سرزمین ایران اسلامی همزمان گلبانگ الله اکبر را سر دادند تا همدلی، همراهی و وحدت خود را نمایش دهند و در شب سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مشت محکمی بر دهان استکبار و بدخواهان ایران اسلامی بزنند.

مردم ایران اسلامی در آستانه طلیعه ورود به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ‌با یاد تکبیرهای بهمن ۵۷ نوای روحانی و دل انگیز گلبانگ "الله اکبر" را راس ساعت ۹ شب در آسمان کشورمان طنین انداز کردند و همزمان با آن نیز آسمان تهران، مراکز استان ها و ۳۰۰ شهر و روستای کشور نورباران و نورافشانی شد.

همچنین آسمان شرق، غرب، جنوب، شمال و مرکز جمهوری اسلامی ایران همزمان با بانگ الله اکبر مردم؛ ‌نورباران شد.

آسمان استان تهران نیز ‌همراه با گلبانگ الله اکبر مردم، غرق در نور و شادی شد و با نورافشانی در تهران و با فریاد الله اکبر، مردم پایتخت ایران به استقبال روز سرنوشت ساز ۲۲ بهمن‌ رفتند.

مردم سراسر ایران اسلامی در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همانند گذشته با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌، یک‌بار دیگر با آرمان‎های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت می‌کنند.

 

منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..