امام جمعه یزد: دشمن، استقلال ایران را بر نمی تابد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران، استقلال کشورمان را بر نمی تابند و در تلاش برای دلسرد کردن مردم از انقلاب هستند.

به گزارش یزدی نیوزدآیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نماز جمعه یزد افزود: ایران تا پیش از انقلاب، کشوری مستقل نبود اما اکنون استقلال کشورمان سبب شده تا کشورهایی از جمله آمریکا، فرانسه و رژیم صهیونیستی در تلاش برای دلسرد کردن مردم از انقلاب باشند.

وی با بیان اینکه بروز خطا در چند وزارتخانه و اداره، طبیعی است و نباید برخی از اشتباهات افراد را به مجموعه نظام و انقلاب نسبت داد، اظهار داشت: ایران اکنون شانزدهمین کشور دنیا از نظر علمی است و در حوزه هایی از جمله صنعت و استقلال نظامی، حرکت های بی نظیری صورت گرفته که نشان دهنده عظمت کشورمان است.
وی تصریح کرد: دلیل سکوت صهیونیست ها و آمریکا در مقابل جنایت های عربستان سعودی، دیکته کردن هر نوع خواسته و پذیرش آن توسط این کشوراست.
امام جمعه یزد گفت: تهدیدها و کارشکنی های دشمنان بر مساله گرانی در کشور تاثیر می گذارد و باید در این خصوص تدبیری اندیشیده شود؛ نباید فراموش شود که ایران با وجود تحریم های آمریکا، استقلال خود را حفظ کرده است.
آیت الله ناصری افزود: البته مسئولان باید با تدبیر مناسب از فساد و تبعیض در کشور جلوگیری و انقلابی و باجدیت عمل کنند.
وی با یادآوری در پیش بودن ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از قشرهای مختلف مردم برای شرکت در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

 

منبع:ایرنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..