مجمع بزرگ خیرین رضوی افتتاح شد

مجمع بزرگ خیرین رضوی استان یزد همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر افتتاح شد.

به گزارش یزدی نیوزهمزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و درراستای تحقق و اجرای امر خطیر محرومیت زدائی و با عنایت به تاکیدات لحاظ شده در منشور ابلاغی و منویات مقام معظم رهبری به تولیت محترم آستان قدس رضوی که نصب العین فعالیت‌ها قرار گرفته مجمع خیرین رضوی در یزد افتتاح شد.

این مجمع در راستای کم کردن فاصله خیرین معزز استان با محرومین و ایجاد پل ارتباطی بین این قشربا نگاه تعالی در رفع مشکلات مالی و غیر مالی آنها، دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در یزد و همزمان با سومین نشست سیاستگذاری این نمایندگی که در محل دفتر نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه یزد و با حضور اعضاء  تشکیل شد، آغاز به کار کرد.

در این راستا مقرر شد، با تدابیر و عنایت مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد و اصحاب محترم رسانه استان، تبلیغ و ترویج این فریضه مهم و سنت حسنه، به منظور آگاه‌سازی مردم و تعمیم آن در راستای جذب خیرین و ایجاد بانک اطلاعات مرجع، اقدام لازم معمول گردد.

کانون اطعام و حمایت مالی  دفتر نمایندگی آستان مقدس رضوی به عنوان دبیرخانه این مجمع در استان، همزمان به تشکیل و تهیه اطلاعات محرومین استان با همکاری نهادها و موسسات  حمایتی(خیریه‌های مردمی) و معتمدین اقدام می‌کند.

خیران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این طرح و مشارکت در راستای رفع مشکلات نیازمندان با شماره ۳۷۳۳۱۰۹۰ تماس حاصل نمایند.

 

منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..