تابش: امیدواریم گفت‌وگوی ملی برای پاسخگویی به نقدهای مردم هر چه زودتر عملی شود

نماینده مردم اردکان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص "هم افزایی" برای حل مشکلات و مسائل مختلف مردم در همه سطوح عالی و میانی و خود کشور اظهار کرد: ما امیدواریم که "گفت‌وگوی ملی" برای پاسخگویی به نقدها و اعتراض های مردم هر چه زودتر عملی شود.

به گزارش یزدی نیوزنماینده مردم اردکان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص "هم افزایی" برای حل مشکلات و مسائل مختلف مردم در همه سطوح عالی و میانی و خود کشور اظهار کرد: ما امیدواریم که "گفت‌وگوی ملی" برای پاسخگویی به نقدها و اعتراض های مردم هر چه زودتر عملی شود.

به گزارش ایسنا، محمدرضا تابش در مراسم  افتتاح پروژه های جدید فولادی و نیروگاه با حضور معاون اول رئیس جمهور گفت: اردکان ظرفیت‌های فراوانی در توسعه دارد که به برکت انقلاب، نخبگان برجسته، مردم توانمند و منابع مادی و طبیعی فراوان بخش‌هایی از آن هم در حوزه صنعت و هم در حوزه های اقتصادی دیگر به منصه ظهور رسیده است.
 
 نماینده اردکان ادامه داد: باید به طور ویژه تشکر کنم از اهتمام جناب آقای دکتر جهانگیری در دولت تدبیر امید به این مهم و نقش آفرینی در دولت های گذشته و مشارکت مؤثر سرمایه گذاران بخش خصوصی، کارآفرینان و مجموعه عوامل فنی و مهندسی و پیمانکاران و بانکها و کارکنان و کارگران عزیز در روند توسعه صنعتی منطقه که حاصل آن هم برای این شهرستان و استان و هم برای کشور در خور توجه است.
 
وی تصریح نمود: اما هم انتظارات و مطالبات محلی و هم استعدادهای انسانی و اجتماعی و هم ظرفیت‌های بالقوه مادی بیش از این است و امیدواریم بتوانیم هم در مقیاس محلی و هم در مقیاس ملی افق‌های روشن‌تری برای رونق بیشتر اقتصادی، بالا بردن سطح اشتغال، برآورده کردن انتظارات مردم و خواسته های کارکنان و کارگران شاغل در مجموعه های تولیدی و صنعتی و پیشبرد اصلاحات همه جانبه که رضایت عام و خاص را تامین کند، به وجود آوریم.
 
تابش با اشاره به برخی از مطالبات و خواسته‌های مردم و مسئولان گفت: توجه بیشتر مجموعه کارآفرینان به انجام تعهدات اجتماعی؛ رسیدگی به موضوع کم آبی با نگاه به حل مشکل از ابعاد ملی؛ عنایت بیشتر به رعایت موازین زیست محیطی و انجام اقدامات جبرانی؛ فراهم کردن بستر زندگی آبرومندانه و دور از تنش مردم؛ اهتمام به نگاهداشت و معرفی جاذبه‌های معنوی و مواریث فرهنگی و بناها و بافت‌های قدیم؛ توسعه صنایع های‌تِک، سبز و کم‌آبخواه در استان و شهرستان اردکان؛  تقویت افزون‌تر بخش خدمات در استان؛ عنایت مؤثرتر به کشاورزی ؛ بستر سازی برای تبدیل استان به قطب علمی و درمانی از جمله این موارد است.
 
نایب رئیس فراکسیون امید مجلس در بخش دیگری از سخنانش به مسائل ملی پرداخت و گفت:  همه ما واقف هستیم که کشور نیازمند تحرک‌های بیشتر و تلاش همگانی برای غلبه بر مسائل و مشکلات موجود و عبور از بحرانهایی است که متأسفانه بسیاری از آنها محصول رویکردهای غلط سیاسی و سوء مدیریت سالهای بعد از دوران اصلاحات است. این کشور توانست با بستر فراهم آمده توسط مجاهد و انقلابی تلاشگر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در پرتو اصلاحات که خوشبختانه نماد آن منتسب به این خطه است، گام‌های بلندی در گشایش سیاسی و فرهنگی و توسعه یافتگی اقتصادی و اجتماعی بردارد.  

وی تصریح کرد: سید محمد خاتمی تنها یک نام و یک تصویر نیست که بتوان با دستور آن را از صفحه اذهان و حافظه‌ها پاک کرد. پرچمدار حرکت و رئیس دولتی است که نام ایران را با گفت‌وگوی تمدنها در جهان پر آوازه کرد. امنیت و ظرفیت های بین المللی برای کشور به وجود آورد، کشور را به بالاترین نرخ رشد اقتصادی و اشتغال رسانید و نشان داد که حاصل توسعه سیاسی، مردم سالاری و آزادی، بهبود و توسعه اقتصادی هم هست.  متأسفانه این روند و این دستاوردها در دوره ای تلخ متوقف شد و یا به قهقرا رفت، تا اینکه افق هایی از امید در سال ۹۲ مجدداً گشوده شد.
 
تابش عنوان کرد: ما امیدواریم که در این مقطع با امیدی که در دو دوره انتخابات ریاست جمهوری با انتخاب جناب آقای دکتر روحانی و یک دوره انتخابات مجلس با گشایش اندکی که در رقابت های سیاسی بوجود آمده است به تناسب انتظارات و مطالبات ملت، فضاهای بسته برای نخبگان و فعالان سیاسی و محدودیت ها در سطح حقوق اساسی و شهروندی کم شود.  

نماینده مردم اردکان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص "هم افزایی" برای حل مشکلات و مسائل مختلف مردم در همه سطوح عالی و میانی و خود کشور اظهار کرد: ما امیدواریم که "گفت‌وگوی ملی" برای پاسخگویی به نقدها و اعتراض های مردم هر چه زودتر عملی شود.

تابش تصریح کرد: انتظار داریم هر چه سریعتر موانعی که در راه بهره ‌برداری کشور از سرمایه های ملی و بی بدیل مثل خاتمی بزرگوار و محصوران و محدودان دیگر به وجود آمده است، مرتفع شود و فضای امید و اعتماد و مشارکت همگانی هر چه بیشتر باز شود.

با حضور معاون اول رئیس جمهور، دو پروژه بزرگ نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی و فولاد یک میلیون تنی چادرملو به بهره برداری رسید.

منبع:ایسنایزد

 

بخش نظردهی بسته شده است..