استاندار یزد:

تقارن فاطمیه با دهه فجر بستر مناسبی برای انتقال پیام معنوی انقلاب است

استاندار یزد باصدور پیامی به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر، تقارن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با ایام فاطمیه و شهادت حزن‌انگیز حضرت صدیقه طاهره (س) را بستر مناسبی برای ارائه پیام‌های معنوی انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش یزدی نیوزدر بخشی از پیام «محمود زمانی قمی» که به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر صادر شده آمده است:

انقلاب ما انفجار نور بود امام خمینی (ره)

ماه بهمن، ماه شور و عشق و انقلاب و ماه پیروزی خون بر شمشیر فرارسید و اینک در آستانه روزهای ابتدایی دهه مبارک فجر ۹۶ و سی و نهمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران هستیم. لازم است به آستان مقدس شهیدان گلگون‌کفن که عزت و آزادگی و پیروزی و بزرگواری ما را رقم‌زده‌اند، عرض ارادت و احترام نماییم و به امام شهیدان، بنیان‌گذار و رهبر کبیر این انقلاب که از شخصیت‌های بی‌نظیر قرن اخیر و کم‌نظیر تاریخ اسلام و تشیع است درود بیکران نثار کنیم.

بی‌شک همراه شدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با ایام فاطمیه و شهادت حزن‌انگیز حضرت صدیقه طاهره (س) بستر مناسبی را برای ارائه پیام‌های معنوی انقلاب اسلامی فراهم خواهد ساخت، چراکه مکتب ما مکتبی علوی، فاطمی و حسینی است و این انقلاب بانام کربلای عشق گره‌خورده است و روح و جان شهیدان ما و حال و هوای انقلاب و دفاع مقدس ایران اسلامی همواره بانام کربلا و زهرای مرضیه عجین بوده و قلوب ما نیز همواره به عشق نینوای شهیدان می‌تپد.

این‌جانب ایام فتح و ظفر انقلاب اسلامی را که باغم شهادت فاطمه زهرا (س) به هم‌آمیخته است  را تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و امیدوارم که مردم ما در آستانه چهلمین سال انقلاب اسلامی باقدرت، قوت و عزم و ایمانی فراتر از همیشه حضور حماسی، دشمن‌شکن و عزت‌آفرین خود را در روز ۲۲ بهمن نشان دهند و اقتدار و شرف این نظام را برجهان و جهانیان بیش‌ازپیش طنین‌انداز سازند.

در پایان مقام شامخ ایثارگران، جانبازان، آزادگان و شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس را ارج می‌نهیم و با ارواح طیبه آنان و روح ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) که پاکی پیامبران و ایمان امامان را در خاطرها زنده کرده است، میثاقی دوباره می‌بندیم و پیروی از فرامین ولایت امر و اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید را برای پیروزی‌ها و شکوفایی هرچه بیشتر این نظام و انقلاب وظیفه خویش می‌شماریم. انشا الله

منبع: ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..