نشست سه‌جانبه‌گرایی کارفرما، کارگر و دولت در یزد برگزار می‌شود

رئیس کمیته کارگری و کارفرمایی دهه فجر استان یزد گفت: سه جانبه گرایی کارفرما، کارگر و دولت در یزد برگزار می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزمحمدحسین ریاحی بعد از ظهر امروز در نشست ستاد دهه فجر استان یزد با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های این ستاد به تناسب روزها انجام شده، اظهار داشت: اهدای گل و عطرافشانی قبور شهدا و حضور پرشور کارگران در نماز جمعه از جمله برنامه‌هایی است که در روز نخست دهه فجر امسال برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه توجه به جایگاه کارگران در انقلاب به صورت ویژه وجود داشت و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد، عنوان کرد: نشست سه جانبه گرایی کارفرما، کارگر و دولت با حضور استاندار یزد یکی از مهمترین برنامه‌هایی است که برای این ایام در نظر گرفته شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، برگزاری مسابقات فرهنگی و کتاب‌خوانی در سطح ادارات و کارخانه‌جات، عیادت از بیماران بیمارستان شهدای کارگر، برگزاری مسابقات ورزشی کارگران و کارفرمایان، دو همایش دوچرخه‌سواری ویژه آقایان و بانوان به صورت جداگانه، را از جمله دیگر برنامه‌های این ایام دانست.

ریاحی افزود: به مناسبت این ایام مسئولان و تشکلات کارگری و کارفرمایی استان یزد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد که سال‌ها در ایام تبعید حضرت امام همراه ایشان بودند، دیدار می‌کنند.

منبع:خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیته کارگری و کارفرمایی دهه فجر استان یزد از برگزاری همایش علمی مهارت‌های زندگی در استان یزد خبر داد و گفت: ایجاد ایستگاه‌های پذیرایی در مسیر راهپیمایی یکی دیگر از اقداماتی است که در این ایام برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در تمام برنامه‌های این ایام سعی شده که اقدامات نقش کارگران و کارفرمایان به صورت پررنگ باشد و تمام برنامه‌ها توسط جامعه کارگری و کارفرمایی استان انجام می‌شود.

رئیس کمیته کارگری و کارفرمایی ستاد دهه فجر استان یزد ادامه داد: با توجه به اینکه نزدیک ۶۰ درصد از جمعیت استان یزد مرتبط با این کمیته هستند، سعی شده برنامه‌ها متناسب با نیازهای تمام افراد تدوین و طرح‌ریزی شود تا زمینه استفاده همگان از آن وجود داشته باشد.

بخش نظردهی بسته شده است..