مدیرکل صدا و سیمای یزد:

موسیقی رسانه‌ای تأثیرگذار در پویای جوانان است

مدیرکل صداو سیمای مرکز یزد با اشاره به اهمیت موسیقی در انتقال پیام، گفت:‌ موسیقی رسانه‌ای تأثیرگذار است که جوانان را به کار و تلاش جذب می‌کند.

به گزارش یزدی نیوز ،« احمد پهلوانیان » درمراسم اختتامیه اولین جشنواره نغمه‌های کویر ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این جشنواره، اظهار کرد: موسیقی همان طور که باعث افزایش سطح مخاطبین می‌شود به عنوان یک رسانه در بیان زندگی انسان نیز به کار می‌رود که این حرف دیروز و امروز نیست بلکه از دیرباز تاکنون موسیقی و تاثیر آن از دیدگاه فیلسوفان نیز پذیرفتنی بوده است .


وی با بیان این‌که موسیقی از نظر مقام معظم رهبری نیز رسانه‌ای تاثیرگذار است،افزود: به گفته ایشان نیز باید موسیقی و سرودهای تاثیرگذار ساخته شود همچنان که در آستانه پیروزی انقلاب قرار داشته و از تاثیر موسیقی آگاه هستیم .


مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد گفت: موسیقی حماسه آفرین است و جوانان را به کار و تلاش جذب می‌کند، به همین منظور آن دسته از موسیقی‌هایی که در میان مردم انزوا به وجود می‌آورد باید حذف شوند .


پهلوانیان موسیقی را تفکیک شده از سه بخش جایز و سه بخش غیرمجاز دانست و بیان کرد: خوشبختانه هنرمندان کشور و استان یزد در محدوده جایز فعال هستند .


این مقام مسئول در پایان نقطه اوج این جشنواره را شرکت و حضور هنرمندان عنوان کرد و گفت: بیش از ۱۱۲ سرود بسیار زیبا و تاثیرگذار به دست رسیده که عملی خوب و قابل تقدیر است.

منابع استفاده شده:
یزد ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..