فرماندار اردکان:

برنامه های دهه فجر بر محور بیان دستاوردهای نظام باشد

no-thumbs

یزدی نیوز - فرماندار اردکان گفت: تمرکز اصلی در برنامه‌های دهه فجر باید بر اقناع نسل جوان و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی گذاشته شود و از ظرفیت بخش های مختلف دولتی و مردمی استفاده شود.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری اردکان، هادی مقیمی در نشست پایانی ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان ، سیاست کلی در اجرای برنامه‌های دهه فجر را رشد و تعالی گفتمان انقلاب اسلامی و افزایش آگاهی مردم از دستاوردهای ۴۰ ساله دانست.

وی با تأکید بر لزوم زمینه‌سازی برای حضور گسترده‌تر مردم در برنامه‌های دهه فجر، مردمی‌ بودن مراسم ها را وجه تمایز آن با برنامه‌های مشابه در سایر کشورها دانست و گفت: تمرکز اصلی ما باید بر اقناع نسل جوان و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد.
فرماندار اردکان افزود: پشتیبانی از برنامه‌های ویژه کودکان و نوجوانان و اجرای برنامه‌هایی متناسب با سن جوانان با رویکرد انقلاب و حوادث پس از آن، تأثیرگذاری بیش‌ری در نسل سوم و چهارم انقلاب خواهد داشت.
مقیمی با بیان این‌که باید از تمام ظرفیت‌ها برای گرامیداشت بهار انقلاب اسلامی استفاده کنیم؛ اظهار کرد: تقویت مشارکت‌های مردمی به‌ویژه بهره‌گیری از تشکل‌ها و نهادهای مردم‌ نهاد در برگزاری برنامه ها باید در دستور کار قرار گیرد.
رئیس ستاد دهه فجر شهرستان اردکان بر لزوم ایجاد خلاقیت و نوآوری در برنامه‌های سال ‌جاری تأکید کرد و یادآور شد: با توجه به حوادث اخیر در کشور، هدف از برنامه‌ها باید توسعه و تحکیم همبستگی ملی و انسجام در جامعه باشد.
برنامه های دهه فجر همزمان با سراسر کشور از ۱۲بهمن در آیین استقبال نمادین از ورود تاریخی حضرت امام(ره) شروع و تا ۲۲بهمن ادامه دارد.
اردکان ۹۸ هزار نفر جمعیت دارد و مرکز آن در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد واقع است.

 

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان اردکان

بخش نظردهی بسته شده است..