استاندار: هیچکس حق ندارد مانع حضور خبرنگاران در نشست های استانداری شود

no-thumbs

به دنبال ممانعت از حضور برخی خبرنگاران در چند نشست استانداری، استاندار یزد ضمن حمایت قاطع خود از خبرنگاران گفت: هیچ کس حق ندارد مانع حضور رسانه ها در نشست های استانداری و مدیران شود.

به گزارش یزدی نیوز پس از پایان نشست روز دوشنبه ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی استان یزد، مسئول دفتر استاندار به خبرنگار ایرنا اعلام کرد که استاندار، وی را برای موضوعی به اتاق خود دعوت کرده است.

خبرنگار ایرنا که از احضار ناگهانی خود توسط محمود زمانی قمی تعجب کرده بود وارد اتاق استاندار شد که استاندار با رویی گشاده به استقبال وی آمد و بعد از روبوسی و احوالپرسی، نسبت به اتفاقات اخیر که منجر به دلخوری خبرنگار ایرنا شده بود از نامبرده دلجویی کرد.
استاندار یزد در این دیدار کوتاه با تقدیر از تمام خبرنگاران فعال گفت: سلام من را به خبرنگاران استان برسانید و به آنها بگویید که من از تمام خبرنگاران برای پوشش برنامه ها و اخبار استان متشکرم.
زمانی قمی تصریح کرد: هر خبرنگاری می تواند در جلسات استانداری در هر ساعتی با تمامی امکانات خبری اعم از گوشی ، دوربین و ضبط صوت حضور یابد و هیچ فردی حق ممانعت از ورود وی را ندارد.
این برای نخستین بار است که یکی از استانداران یزد پس از پایان یک جلسه رسمی، خبرنگاری را به نزد خود فراخوانده و ضمن دلجویی از وی، حمایت قاطع خود را از اصحاب رسانه اعلام می کند.
مخاطب اصلی استاندار یزد برای عدم تاخیر و حضور به موقع در نشست های استانداری، مدیران استان بودند و نه خبرنگاران.
از آنجا که برخی از این مدیران، جدیت لازم را برای حضور به موقع در این نشست ها از خود نشان نمی دهند مخاطب اصلی استاندار برای ممانعت از حضور آنها در جلسات، آن دسته از مدیرانی بوده که با تاخیر در نشست ها حاضر می شوند و نه خبرنگاران .
ایرنا یزد، حمایت استاندار از اصحاب رسانه را به فال نیک گرفته و خبرنگاران این رسانه فراگیر آمادگی دارند تا همچون گذشته در نشست های استانداری حضوری فعالانه داشته باشند.

بخش نظردهی بسته شده است..