تداوم برکات سفر رهبری

مجموع بودجه سفر رهبری به یزد به ۳۲۷ میلیارد تومان رسید

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد با تشریح مجموع اعتبار تخصیص یافته به این استان از محل سفر مقام معظم رهبری گفت: مجموع بودجه این سفر در سال 1396به 327 میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد ، حمیدرضا نصیری ‌زاده با گرامیداشت، ۱۲ دیماه، دهمین سالروز سفر با برکت مقام معظم رهبری به استان، با بیان اختصاص این اعتبار در قالب ۷۲۰ طرح به استان، افزود: یزدی ها سال های سال از آثار ارزشمند این طرح ها بهره مند خواهند شد.

وی با بیان تخصیص ۱۷۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر در سال‌های ۸۶، ۸۷ و ۸۸، اضافه کرد: در سال‌های ۸۹ تا ۹۳، افزون بر ۱۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل طرح ‌ها اختصاص یافت.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تاکید کرد: علاوه بر این در سال های ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ حدود ۱۰ میلیارد تومان و در سالجاری حدود ۱۴ میلیارد تومان در قالب تکمیل خوابگاه های دانشجویی شهرستان های اردکان، میبد، ابرکوه و یزد (۵.۹ میلیارد تومان)، تکمیل بیمارستان شهید رهنمون (هفت میلیارد تومان) و تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس (یک میلیارد تومان) ابلاغ اعتبار شده است. 
نصیری‌زاده با بیان عناوین طرح های مصوب تصریح کرد: در این سفر همچنین بر گرفتن تمهیدات لازم از سوی دستگاه های اجرایی ذیربط به منظور اجرایی شدن طرح هایی نظیر راه آهن یزد – اقلید، باند دوم محور یزد به طبس، ساخت واحدهای پتروشیمی میبد، خاتم و ابرکوه توصیه و تاکید شده است. 
مقام معظم رهبری در ۱۲ دی ماه ۱۳۸۶ در سرمای زمستان در میان استقبال گرم و بسیار پرشور مردم دارالعباده وارد یزد شدند و در این سفر چهار روزه در جمع مردم یزد ، روحانیون ، دانشگاهیان ، نخبگان استان و در جمع مردم شهرستان ابرکوه سخنرانی کردند.

بخش نظردهی بسته شده است..