در هشت ماه امسال:

کشف ۲۸ تن انواع مواد مخدر در یزد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد با اشاره به کشف 28 تن انواع مواد مخدر در هشت ماه سال جاری در استان یزد، از افزایش 19 درصدی کشفیات مواد مخدر در این استان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمحمدحسین ستوده‌نیا عملکرد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان را بسیار کارآمد و مناسب دانست و گفت: این شورا با فعالیت همه‌جانبه و فعالانه خود در عرصه مبارزه با مواد مخدر توانسته با آگاهی‌بخشی به مردم و ضمن پیشگیری از گرایش جامعه به مواد مخدر، به‌عنوان عاملی ارزشمند، نیروی انتظامی را در راستای مبارزه با مواد مخدر یاری دهد.

وی با اشاره به کشف ۲۸ تن انواع مواد مخدر در هشت ماه سال جاری در استان یزد اذعان کرد: کشفیات مواد مخدر در استان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایشی ۱۹ درصدی داشته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد تصریح کرد: در خصوص نحوه این کشفیات باید گفت که ۵۵ درصد از آن‌ها حاصل کار اطلاعاتی و ۴۴ درصد آن مربوط به فعالیت‌های انتظامی بوده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: دستگیری مجرمین مربوط به مواد مخدر در هشت ماه سال جاری چهار هزار و ۲۰۷ نفر بوده است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته شاهد افزایش شش‌ درصدی دستگیری‌ها هستیم، لازم به ذکر است که پرونده‌های تشکیل‌شده در این عرصه نیز از رشدی شش‌ درصدی برخوردار بوده است.

ستوده نیا در ادامه از اجرای ۶۷۷ طرح مبارزه با مواد مخدر در سه عرصه محورهای مواصلاتی، پاک‌سازی مناطق آلوده و طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد و گفت: در این طرح‌ها دو هزار نفر دستگیر و روانه مراجع قضایی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد همچنین افزود: کشفیات پلیس مواد مخدر استان یزد در ایست و بازرسی محورهای مواصلاتی ۱۲ تن و ۹۵۵ کیلوگرم، کشفیات به‌دست‌آمده در درگیری‌های مسلحانه دو تن و ۶۶۵ کیلوگرم و کشفیات مواد مخدر در ایست و بازرسی‌های موقت در محورهای اصلی و فرعی ۱۱ تن و ۲۹۸ کیلوگرم بوده است که به‌طورکلی کشفیات استان در محورهای اصلی، فرعی و کویری مقداری بالغ‌بر ۲۶ تن و ۹۱۸ کیلوگرم را شامل می‌شود.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..