برگزاری مسابقات فرهنگی ویژه هفته حمل و نقل در یزد

به گزارش یزدی نیوزرییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از برگزاری مسابقات عکاسی، جمله‌نویسی و نقاشی با محتوای حمل و نقل به مناسبت فرا رسیدن هفته حمل و نقل خبر داد.

«محمدرضا شفیعی»  با اشاره به نامگذاری ۲۶ آذر ماه به عنوان روز ملی  حمل و نقل در کشورمان، از برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی توسط سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد با هدف آشتی دادن مردم با حمل و نقل و ایجاد فرهنگ برخورد صحیح شهروندان در استفاده از وسایل نقلیه عمومی خبر داد.

وی از جمله این برنامه‌ها را برگزاری مسابقات عکاسی، جمله‌نویسی و نقاشی با محتوای حمل و نقل به همین مناسبت خبر داد و گفت: مسابقه عکاسی و جمله نویسی ویژه گروه بزرگسالان و مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان با موضوع «حمل و نقل بار و مسافر شهری» و موضوع «حمل و نقل شهری با نگاه شهر جهانی یزد» برگزار می‌شود .

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر یزد با بیان این که علاقمندان می‌توانند حداکثر تا بیستم آذرماه مهلت آثار خود را از طریق سایت WWW.YAZD.IR  ارسال کنند، اعلام کرد: به ۱۴ نفر از برگزیدگان این رقابت‌‌ها جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

شفیعی از همکاری ارگان‌ها و نهادهایی مانند صدا و سیما، سپاه الغدیر، ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در برگزاری این برنامه خبر داد و از این همکاری‌ها قدردانی کرد.

وی از دیگر برنامه‌های این مناسبت را رژه همزمان خودروهای حمل و نقل عمومی در شهر، در کنار برنامه‌هایی مانند غبار روبی قبور شهدای گمنام در میدان امیرچخماق، دیدار با امام جمعه، استاندار و خانواده شهدای حمل و نقل، ذکر کرد.

این مسئول همچنین از برگزاری مراسم جشنی به مناسبت هفته حمل و نقل در یزد خبر داد و گفت: جشن حمل و نقل در راستای معرفی خدمات این سازمان و ایجاد ارتباط دوستانه‌تر میان مردم و وسایل نقلیه عمومی برگزار می‌شود و طی آن از خدمات پلیس راهور، مدیران بازنشسته سازمان و پیشکستوان و برترین‌های حوزه حمل و نقل تجلیل می‌شود .

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر یزد اجرای سرودهای حماسی در رابطه با ارتباط خدمات این سازمان و شهر جهانی یزد را نیز از دیگر برنامه‌های این مراسم برشمرد.

شفیعی در پایان نیز به برگزاری همایش دوچرخه‌سواری به مناسبت هفته ملی حمل و نقل نیز اشاره و تصریح کرد: این همایش برای آقایان در روز پنجشنبه سی‌ام آذرماه از میدان آزادی به سمت سازمان حمل و نقل بار و مسافر و برای بانوان نیز روز جمعه اول دی‌ماه در پارک شادی یزد برگزار خواهد شد.
 

منبع: ایسنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..