راننده سرویس در برابر اتهام تجاوز به دختر دانش‌آموز

به گزارش یزدی نیوز«اولین مرتبه وقتی ۹ سال داشتم مرا به خانه‌اش برد و مورد آزار و اذیت قرار داد و این کابوس تا ۱۲ سالگی‌ام ادامه داشت. او تهدیدم می‌کرد که نباید در این‌باره با کسی حرف بزنم.» این اظهارات دختر نوجوانی است که سال‌ها عذاب می‌کشید اما دم نمی‌زد و همین سکوت او را دچار مشکلات روانی کرد اما سرانجام راز سیاه او برملا شد و پای راننده سرویس ۶۴ساله‌ای که بارها او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود به دادگاه کشیده شد.

به گزارش «تابناک یزد»؛ اواخر سال گذشته دختر نوجوانی همراه با والدینش به دادگاه کیفری یک استان تهران رفت و مدعی شد راننده سرویس مدرسه‌اش او را مورد آزار و اذیت قرار داده است. او گفت: وقتی کلاس سوم دبستان بودم راننده سرویس مدرسه‌مان مرا به خانه‌اش برد و مورد آزار و اذیت قرار داد. او ۲سال دیگر هم در همان مدرسه راننده سرویسم بود و باز هم آزارم می‌داد تا اینکه من از آن مدرسه رفتم و نجات پیدا کردم. در این مدت مدام کابوس می‌دیدم تا اینکه همه‌چیز را برای پدر و مادرم تعریف کردم.

به‌دنبال ثبت این شکایت، دختربچه به پزشکی قانونی معرفی و مشخص شد که او مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌است. در این شرایط راننده سرویس مدرسه که حالا مردی ۶۴ساله است به دادگاه احضار شد. این مرد در تحقیقات مقدماتی ماجرای تجاوز به دختر دانش‌آموز را به کلی انکار کرد و گفت که حرف‌هایی که او می‌زند زاییده تخیلاتش است.

  • جزئیات حادثه

در جلسه رسیدگی به این پرونده که صبح دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی و با حضور قاضی واعظی برگزار شد ابتدا دختر نوجوان از رنجی که در این سال‌ها کشیده، صحبت کرد. او گفت: از زمانی که کلاس سوم دبستان بودم این مرد راننده سرویس ما بود.

او نخستین بار همان سال‌ها مرا به خانه‌اش برد و مورد آزار و اذیت قرار داد. پدر و مادرم فکر می‌کردند او مرد خوبی است. اما او چندین مرتبه مرا به خانه‌اش برد. این ماجرا ۲سال دیگر هم تکرار شد. او بعدها به من قرص و سیگار می‌داد و می‌خواست مرا معتاد کند.

چند مرتبه وقتی ناراحت شدم و اعتراض کردم او چاقو زیر گلویم گذاشت و تهدیدم کرد و گفت خودم و پدر و مادرم را می‌کشد. من هم نمی‌توانستم آنچه را که اتفاق می‌افتد به کسی بگویم. دختر نوجوان ادامه داد: او می‌خواست یکی دیگر از بچه‌ها را هم اذیت کند اما او به مادرش گفت و مدرسه‌اش را عوض کرد. حتی دیده بودم که او به یکی از بچه‌های کلاس اول هم دست می‌زند. یک‌بار وقتی خیلی ناراحت بودم ماجرا را به ناظم مدرسه مان گفتم اما فایده‌ای نداشت.

  • انکار و سکوت

در ادامه این جلسه، رئیس دادگاه اتهام تجاوز به عنف را به متهم ۶۴ساله تفهیم کرد و او گفت: من ۵سال راننده سرویس مدرسه بودم اما فقط یک مرتبه دختر دانش‌آموز را به خانه‌ام بردم و هیچ وقت تعرضی به او نکردم. وی ادامه داد: من با پدر دختربچه دوست بودم و چون دخترش درسش خوب بود یک مرتبه تصمیم گرفتم به او هدیه بدهم و به همین دلیل او را به خانه‌ام بردم.

در این هنگام رئیس دادگاه حرف‌های دانش‌آموز دیگری را که در پرونده ثبت شده برای متهم قرائت کرد. این دانش‌آموز گفته بود که راننده سرویس چند مرتبه برایش خوراکی خریده و از او خواسته بود همراهش به خانه‌شان برود. متهم با شنیدن این جملات سکوت کرد.در پایان این جلسه، قضات دادگاه شاکی و متهم را برای انجام بررسی‌های دقیق‌تر به پزشکی قانونی معرفی کردند.

 
 
 

//همشهری

بخش نظردهی بسته شده است..