برگزاری همایش «بهداشت محیط و توسعه پایدار» در یزد

به گزارش یزدی نیوزمهدی مختاری، دبیر اجرایی  دومین همایش بین‌المللی و بیستمین همایش ملی بهداشت محیط و توسعه پایدار اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش، بررسی چالش های محیط زیست کشور در زمینه های مدیریت آب، مدیریت فاضلاب، آلودگی هوا، مدیریت پسماندهای تولیدی در اجتماع،اثرات آنها بر سلامت و هم اندیشی پیرامون این مسائل است.
مختاری افزود: این همایش با حضور بیش از یکصد نفر از اساتید برجسته ی بهداشت محیط ایران و حدود هزار نفر از اساتید، دانشجویان رشته های بهداشت محیط، مهندسی محیط زیست و سایر رشته های مرتبط و کارشناسان بهداشت محیط و محیط زیست شاغل در دستگاههای اجرایی کشور در یزد برگزار می شود.
دبیر اجرایی این همایش گفت: جمعا تعداد ۷۶۰مقاله به دبیرخانه ی این همایش ارسال شده که تعداد ۳۶۰ مقاله مورد پذیرش قرار گرفته است و اکثر آنها در قالب پوستر و توسط حدود ۳۰ سخنران ارائه می شوند.
مختاری افزود: در این همایش تعداد ۵۴ غرفه با حضور شرکتهای فعال در زمینه بهداشت محیط محصولات و دستاوردهای خود را عرضه می کنند.
یادآور می شود دومین همایش بین المللی و بیستمین همایش ملی بهداشت محیط و توسعه پایدار روزهای هفتم تا نهم آذرماه به مدت سه روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ عصر در سالن شهید میراب پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار می شود. 

منبع: ایکنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..