۱۸۹ کیلوگرم مواد مخدر در یزد کشف شد

به گزارش یزدی نیوزرئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد از کشف ۱۸۹ کیلوگرم مواد مخدر در دو عملیات توسط نیروهای پلیس استان یزد خبر داد.
سرهنگ محمدحسین ستوده‌نیا اظهار داشت: روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر هنگام کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه تریلی اسکانیا را که با محموله رنگ از جنوب کشور به سمت تهران در حال حرکت بود متوقف کردند.

وی با اشاره به کشف ۱۷۹ کیلوگرم تریاک در بازرسی از داخل این خودرو گفت: در این راستا و پس از مشخص شدن وجود محموله قاچاق مواد مخدر در این خودرو، یک متهم نیز دستگیر شد.

ستوده‌نیا با تاکید بر جدیت نیروی انتظامی در برخورد و مقابله با قاچاق مواد مخدر افزود: متهم به دادسرا معرفی و با دستور مقام قضائی روانه زندان شد.

کشف بیش از ۱۰ کیلو تریاک در خاتم

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد همچنین از کشف ۱۰ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در شهرستان خاتم خبر داد.

وی گفت: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد جدی با قاچاقچیان مواد مخدر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاتم هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو "پراید" مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هدایت خودرو به پارکینگ، در بازرسی از خودرو مقدار ۱۰ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای زیر صندلی جاساز شده بود، کشف کردند.

ستوده‌نیا با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با عناصر توزیع مواد مخدر، از شهروندان خواست هر گونه اخبار و اطلاعات در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

منبع: تسنیم
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..