استاندار یزد:

مردم باید با فعالیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد آشنا شوند

استاندار یزد با اشاره به ضرورت فعال شدن سمن‌ها در زمینه‌های مختلف گفت: اینکه این سازمان‌های مردم‌نهاد در بین مردم ناشناخته هستند جای تأمل دارد و باید سعی شود تا مردم باکارهای متفاوتی که در این مجموعه‌ها اجرا می‌شود آشنا شوند.

به گزارش یزدی نیوز به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سید محمد میرمحمدی شامگاه بیستم شهریورماه در جلسه گفتگوی دولت و سازمان‌های مردم‌نهاد با تبریک میلاد امام موسی کاظم (ع) بابیان اینکه مدیران دستگاه‌های دولتی آمادگی دارند تا به مسائل مختلف سازمان‌های مردم‌نهاد رسیدگی و در جهت رفع نواقص و مشکلات به آن‌ها کمک کنند، گفت: با همکاری که بین این دستگاه‌ها صورت خواهد گرفت مشارکت بیشتر شده و درنهایت اثرات مثبت بیشتری خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه هرکجا مشارکت بیشتر باشد کارها بهتر و مؤثرتر پیش خواهد رفت، اظهار داشت: هرچه هم‌اندیشی و هم‌فکری در مجموعه‌ها بیشتر باشد تصمیمات دقیق‌تر است و کارها با کمیت و کیفیت بیشتری به‌پیش خواهد رفت.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: در تمام سمن‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد رویکرد مردمی، فداکاری، همکاری و مشارکت موج می‌زند و همه آن‌ها در حل مسائل مختلف اجتماعی دغدغه‌های بسیاری دارند.

میرمحمدی بابیان اینکه سمن‌ها کانون‌های مشارکت و همکاری و یک سرمایه مهم محسوب می‌شوند، اضافه کرد: این سمن‌ها موجب سرمایه و سلامت اجتماعی هستند و که نیاز امروز و فردای جامعه ما می‌باشند.

وی بابیان اینکه ۶۰۰ سمن در استان یزد هستند، گفت: اینکه این سازمان‌های مردم‌نهاد در بین مردم ناشناخته هستند جای تأمل دارد و باید سعی شود تا مردم را باکارهای متفاوتی که در این مجموعه‌ها اجرا می‌شود آشنا کرد.

استاندار یزد در پایان، اظهار داشت: بایستی جلسه‌ای با مدیران صداوسیمای استان یزد برگزار شود و به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی صورت گیرد که هرکدام از سمن‌ها بتوانند برنامه‌ها و کارهای خود را به نحوی شایسته برای مردم توضیح دهند و مردم نیز با فعالیت‌های این عزیزان آشنا شوند.

انتهای پیام/

بخش نظردهی بسته شده است..