مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد تأکید کرد:

ضرورت ارتقاء شناخت رسانه‌ای مبلغان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به استقبال جوانان و نوجوانان از منابر و مجالس، گفت: پیامبر اکرم (ص) رمز و راز اثرگذاری مطالب را در مفید بودن آن برای مخاطب می‌داند.

به گزارش یزدی نیوز به گزارش ایسنا-منطقه یزد، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید محمدشریف حسینی‌ کوهستانی» بابیان این‌که خانواده‌ها اکنون در تربیت فرزندان خود با چالش‌هایی روبه‌رو هستند، اظهار کرد: اگر قرار است تبلیغات ما اثرگذار باشد باید ابزار زمان را شناخته و از آن درست بهره‌مند شویم .

وی افزود: هر چه توانایی ما در استفاده از دانش و فناوری‌های روز بیشتر باشد بهتر می‌توانیم بر مخاطبان خود اثرگذار گذاشته و آنها را با خود همراه کنیم .

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به استقبال جوانان و نوجوانان از منابر و مجالس، گفت: پیامبر اکرم (ص) رمز و راز اثرگذاری مطالب را در مفید بودن آن برای مخاطب می‌داند .

حسینی کوهستانی با اشاره به رشد روزافزون شبکه‌های اجتماعی در جامعه‌، تصریح کرد: ما باید ابتدا رسانه‌ها را بشناسیم و بالاتر از آن جریان‌های فکری رسانه‌ ای را مورد توجه قرار دهیم .

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: همان گونه که در خرید و مطالعه یک کتاب موارد مختلفی را مورد توجه قرارمی دهیم در استفاده از شبکه‌های اجتماعی هم باید به مسائلی مانند افراد عضو آن، محتوا، توجه داشته باشیم .

 

بخش نظردهی بسته شده است..