جشن عاطفه‌ها آخر همین هفته در یزد

به گزارش یزدی نیوزمدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره  استان یزد با بیان اینکه جشن عاطفه ها امسال با شعار مهر در انتظار همدلی برگزار می شود، افزود:  جشن عاطفه ها در دو برنامه عمومی و اختصاصی برگزار می شود، برنامه عمومی این رویداد ملی با رویکرد تعامل و ارتباط با مراکز اقتصادی، تجاری، هیأت‌های ورزشی، مجامع بانوان، پزشکان، مهندسان، حقوقدانان، کارخانجات، مجتمع‌ها و شهرک‌های صنعتی، خیران، صنوف، اتحادیه‌ها، مراکز تولیدی عمده، کانون‌ها و مراکز فرهنگی آغاز شده است و تا پایان شهریورماه سال‌جاری ادامه دارد.

علیزاده افزود: برنامه اختصاصی جشن عاطفه ها در دو مرحله اجرا می شود، مرحله اول در روزهای پنجشنبه و جمعه  23 و ۲۴ شهریور ماه همزمان با سراسر کشور در پایگاه‌های کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، بسیج، مساجد و میعادگاه‌های نماز جمعه و مرحله دوم نیز روز چهارشنبه  19 مهرماه در مدارس سطح استان برگزار می شود.

علیزاده ، گفت: مردم خداجوی استان یزد می توانند با شماره گیری آنی پرداخت کمیته امداد # ۰۳۵* ۸۸۷۷* با تلفن همراه، با وارد کردن مبلغ و کد استان یا شهرستان در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

  مردم نیکوکار استان یزد در جشن ملی عاطفه‌های سال  95، رشد  90 درصدی کمک‌های نقدی را در این رویداد ملی رقم زدند و موفق به کسب رتبه نخست کشوری در این زمینه شدند.

  سال  95 نیکوکاران یزدی یک میلیارد و  54 میلیون تومان در جشن عاطفه ها به دانش آموزان بی بضاعت اهدائ کردند.

بخش نظردهی بسته شده است..