بوی تعفن فاضلاب شهری؛ بلای جان مردم تفت

به گزارش یزدی نیوزداشتن یک زندگی بدون دغدغه و مزاحمت‌هایی که می‌تواند آرامش مردم را به هم بزند ازجمله نیازهایی است که مسئولین باید برای ایجاد در جامعه تلاش کنند؛ اما بی‌توجهی برخی مسئولین به وظایفی که برای آن از بیت‌المال حقوق دریافت می‌کنند باعث ایجاد مشکلات عدیده‌ای برای مردم شده و زندگی آن‌ها را با اختلال مواجه می‌کند.

یکی از مواردی که بی‌توجهی مسئولین، موجبات آزار و اذیت مردم را فراهم آورده است موضوع فاضلاب برخی از شهرک‌ها و محلات شهر تفت است که به دلیل انتشار بوی تعفن از شبکه‌های فاضلاب، مردم این مناطق را با مشکلات جدی مواجه کرده است.

شدت بوی فاضلاب در این مناطق به حدی رسیده است که مردم این مناطق برای جلوگیری از بوی متصاعد شده، مجبور شدند درب فاضلاب را با پلاستیک و لاستیک بپوشانند.

یکی از ساکنین شهرک قدس تفت در این باره در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: پس‌ازاینکه شبکه فاضلاب در منطقه ما به اتمام رسید و مردم انشعاب‌های خود را متصل کردند، کم‌کم بوی بدی منطقه را فراگرفت و موجبات سلب آسایش مردمان این منطقه را فراهم آورد.

در برخی محلات این شهر نیز نظیر تله مختار گزارش‌های مشابهی از انتشار بوی تعفن ناشی از فاضلاب رسیده است.

در همین رابطه رئیس آبفای تفت در گفتگو با خبرنگار فارس در تفت، ضمن تائید این موضوع از اقدامات شرکت برای رفع بوی نامطبوع فاضلاب این شهر خبر داد.

سید محمدرضا موسوی افزود: ما برای جلوگیری از این مسئله، شروع به شستشو و سم‌پاشی کانال‌های فاضلاب شهر تفت کردیم که امیدواریم با این کار، از بوی تعفن فاضلاب شهری در تفت جلوگیری شود.

منبع: فارس
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..