اعزام ۲۰۰ دانش‌آموز و دانشجوی کمیته امداد یزد به مشهد مقدس

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان یزد اعلام کرد: کمیته امداد از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و 252 مددجوی تحت حمایت را به اردوی زیارتی آموزشی عتبات عالیات، مشهد مقدس، قم و شیراز اعزام کرده است .

به گزارش یزدی نیوز به گزارش ایسنا – منطقه یزد، حجت الاسلام و المسلمین «علی محمد اسلامی‌منش» با بیان این که زنان سرپرست خانوار، دختران در آستانه ازدواج و دانش‌آموزان تحت حمایت از جمله مددجویان بهره‌مند از برنامه‌های اردویی این نهاد هستند، گفت: ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد استان یزد همزمان با آغاز هفته امامت و ولایت به مدت پنج روز به اردوی زیارتی و آموزشی مشهد مقدس اعزام شدند .

وی افزود: این نهاد به منظور تقویت بنیه اعتقادی و دینی مددجویان تحت حمایت نسبت به اعزام آنان به اماکن زیارتی همچون مشهد مقدس، عتبات عالیات و قم و همچنین برگزاری کلاس‌های آموزشی مختلف در قالب این دوره‌های اردویی اقدام می‌کند .

وی بیان کرد: کمیته امداد از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۲۵۲ مددجوی تحت حمایت را به اردوی زیارتی آموزشی عتبات عالیات، مشهد مقدس، قم و شیراز اعزام کرده است .

اسلامی منش با بیان اینکه در این مدت یک هزار مددجو به به مشهد مقدس، شیراز و قم و همچنین ۲۵۲ نفر به عتبات عالیات اعزام شده‌اند، یادآورشد: سرانه اعزام هر مددجو به اردوی زیارتی مشهد مقدس و قم ۲۰۸ هزار تومان و سرانه اعزام هر زائر به زیارت عتبات عالیات ۸۵۰ هزار تومان است .

وی با بیان این که در سال گذشته دو هزار و ۴۳۰ مددجوی تحت حمایت با تخصیص ۵۶۱ میلیون تومان به اردوهای زیارتی آموزشی اعزام شده‌اند، گفت: سال گذشته دو هزار و ۲۵۸ نفر از مددجویان تحت حمایت به اردوی مشهد مقدس، ۸۶ مددجو به سفر زیارتی عتبات عالیات و ۸۶ نفر نیز به قم اعزام شده‌اند .

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان در خصوص نحوه مشارکت خیران در زمینه اعزام مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردوهای زیارتی، بیان کرد: نیکوکارانی که علاقه‌مند هستند در اعزام مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردوهای زیارتی مشارکت کنند، می‌توانند در قالب طرح «شوق زیارت» در این کار خداپسندانه با کمیته امداد همکاری کنند

 

بخش نظردهی بسته شده است..