اعزام تاکنون 7 هزار زائر یزدی به عتبات عراق

مسئول عتبات حج و زیارت یزد با اشاره به آغاز ثبت‌نام اعزام به عتبات ویژه عاشورا و تاسوعای حسینی در این استان،‌ گفت: در پنج ماه نخست امسال بیش از ۷۰۰۰ هزار نفر از یزد به عتبات عراق اعزام شدند.

به گزارش یزدی نیوز به گزارش ایسنا-منطقه یزد،«سیدعلی‌محمد حسینی‌پور» در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز ثبت‌نام متقاضیان سفر به عتبات و عالیات ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار کرد:‌ متقاضیان یزدی می‌توانند برای اعزام‌ در بازه زمانی ۳۰ شهریور تا ششم آبان ماه امسال به سایت www.atabat.org.ir  مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در کاروان‌های عتبات استان یزد اقدام کنند .

وی در مورد فرآیند افراد جدید الورود به سامانه ثبت نام عتبات استان یزد،‌افزود:‌ کسانی که برای نخستین بار قصد نام نویسی در سامانه را دارند قبل از هر کاری باید هویت خود را به عنوان کاربر جدید سامانه ثبت کنند.

حسینی‌پور با بیان این‌که ثبت تمام اطلاعات فردی خود و همسفران برای ثبت نام در سامانه عتبات استان یزد ضروری است، گفت: ثبت‌‌نام برای اعزام به مراسم اربعین حسینی از اول شهریور ماه آغاز شده و همچنان ادامه دارد .

مسئول عتبات حج و زیارت یزد خاطرنشان کرد: در پنج ماهه نخست امسال هفت هزار و ۷۲۵ زائر در قالب ۱۲۴کاروان به حرمین شریف در کشور عراق اعزام شدند.

این مقام مسئول در پایان گفت: از تعداد کل کاروان‌های اعزامی از استان یزد به عتبات و عالیات عراق ۱۰۹کاروان هوایی و ۱۵ کاروان زمینی اعزام شدند .

 

بخش نظردهی بسته شده است..