یزدی‌ها از ابتدای سال تاکنون ۳.۷ میلیارد تومان صدقه داده‌اند

no-thumbs

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی استان یزد اعلام کرد: خیران یزدی در پنج ماهه نخست سال جاری سه میلیارد و هفت میلیون تومان صدقه داده‌اند .

به گزارش یزدی نیوز به گزارش ایسنا – منطقه یزد، «غلامرضا مشعلچی» با اشاره به رشد سه درصدی پرداخت صدقه در پنج ماهه ابتدای امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، گفت: خیران یزدی در پنج ماهه نخست سال جاری سه میلیارد و هفت میلیون تومان صدقه داده‌اند .

وی با بیان این که ۱۷۴ هزار و ۶۷۷ صندوق صدقه بزرگ، متوسط و کوچک در استان نصب و توزیع شده است، افزود: کمک‌های جمع‌آوری شده مردم برای رفع مشکلات و نیازمندی‌های محرومان در سرفصل‌های مختلف از جمله تأمین مسکن، هزینه‌های درمانی، اشتغال، تحصیل، تأمین جهیزیه و کمک به امر ازدواج جوانان نیازمند هزینه می‌شود.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان با اشاره به رویکرد حوزه توسعه مشارکت‌ها در بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و الکترونیکی دریافت وجوه خیران، یادآور شد: برای تسهیل در پرداخت‌های نیکوکاران در حساب‌های بانک ملت، امکان پرداخت وجوه حامیان با شناسه از طریق موبایل توسط بانک ملت با عنوان اپلیکیشن موبایلی سکه فراهم شده است.

به گفته وی، اپلیکیشن سکه از سایت بازار cafebazaar.ir و همچنین زیرپورتال اختصاصی Sekeh.behpardakht.com  قابل دریافت بوده و توضیحات کامل نیز در مورد آن ارایه شده است .

مشعلچی افزود: پرداخت وجوه از طریق کد ussd  تلفن همراه # ۰۳۵*۸۸۷۷*، ارسال عدد یک به شماره ۱۰۰۰۱۸۱۱، پرداخت از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی اینترنتی www.emdad.ir/ostanha/yzd  و همچنین واریز وجوه به شماره حساب سیبا  0108682978002  بانک ملی به نام کمیته امداد استان یزد برای سهولت در پرداخت در نظر گرفته شده است .

وی با بیان این که سال گذشته ۳۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان توسط خیران به محرومان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کمک شد، یادآورشد: بیش از ۲۳۰ هزار نیکوکار یزدی در طرح‌های مختلف مشارکت‌های مردمی از جمله صدقات، زکات، طرح رضوان(کمک به ساخت منازل مددجویی)، طرح اکرام ایتام، محسنین(حمایت از نیازمند غیر یتیم)، اطعام، کوثر(تامین جهیزیه)، شفاء(کمک به درمان مددجویان)، نذر قربانی، عقیقه با این نهاد همکاری می‌کنند .

یادآور می‌شود، سال گذشته هفت میلیارد و ۵۴ میلیون تومان صدقه از سوی مردم نیکوکار استان یزد به کمیته امداد

 

بخش نظردهی بسته شده است..