مدیرکل تامین مسکن کمیته امداد کشور مطرح کرد

نیاز هزار و ۵۰۰ مددجوی کمیته امداد یزد به مسکن / ساخت بیش از چهار هزار مسکن در روستاهای مرزی

مدیرکل تامین مسکن کمیته امداد کشور گفت: هزار و 500 مددجوی تحت پوشش کمیته امداد استان یزد به مسکن نیاز دارند.

به گزارش یزدی نیوز به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، ابراهیم بازیان پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان مهریز فعالیت‌های مردم یزد در کمک به محرومین را مثال‌زدنی دانست و گفت: بدون جذب مشارکت‌های مردمی ساخت مسکن برای مددجویان کمیته امداد امکان‌پذیر نیست و در این زمینه آماده دریافت کمک‌های مردمی، فعالین ساختمان و مؤسسات خصوصی هستیم.

 وی بابیان اینکه یکی از رویکردهای اصلی کمیته امداد حضرت امام (ه) در برنامه ششم توسعه موضوع تهیه مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد اظهار داشت: حدود هزار و ۵۰۰ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد استان یزد، نیازمند مسکن هستند که از این تعداد ۸۰ درصد خانواده‌های یک الی دونفره و مابقی جزو خانواده‌های بیش از دو نفر و پرعائله هستند.

مدیرکل تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد ادامه داد: امسال ساخت، خریداری، تعمیر و مقاوم‌سازی ۷۵ هزار منزل مسکونی در کشور برای مددجویان در دست اجرا بوده که ۳۰ هزار مورد از این خدمات عمرانی مربوط به ساخت منازل شهری و روستایی است.

مشاور رئیس کمیته امداد حضرت امام (ره) بابیان اینکه سیاست کمیته امداد تهیه مسکن و تحت پوشش قرار دادن مناطق محروم، مرزی و شهرهای زیر ۳۰۰ هزار نفر است بیان داشت: در سال ۹۵ و ۶ ماهه اول سال ۹۶ طی تفاهم‌نامه کمیته امداد با سپاه پاسداران، ساخت بیش از ۴ هزار مسکن روستایی در ۷ روستای مرزی آغازشده است که تا قبل از هفته دفاع مقدس بیش از ۹۰ درصد آن تکمیل می‌شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در دو سال گذشته بودجه مسکن مددجویی با جهش ۷ برابری از ۱۰۰ میلیارد ریال به بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال افزایش‌یافته است.
انتهای پیام/

بخش نظردهی بسته شده است..