احسان خواجه امیری:

خوشحالم که موسیقی برای یزدی‌ها ارزش والایی دارد

کنسرت موسیقی «احسان خواجه امیری» خوانندگان مطرح کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه همزمان با عید سعید قربان با استقبال مردمان هنردوست یزد مواجه شد و این خواننده مطرح کشوری را به واکنش واداشت .

به گزارش یزدی نیوز به گزارش ایسنا – منطقه یزد، خواجه امیری که با تکمیل سانس روز پنجشنبه خود، دومین سانس کنسرتش با استقبال غیرقابل پیش‌بینی مردم استان یزد در اردکان روبرو شده بود، در آخرین بخش از اجرای خود، گفت: یکی بهترین اجراهای خودم را در استان یزد و شهرستان اردکان داشتم .

وی با اشاره به حمایت‌های اهالی فرهنگ‌دوست شهر جهانی یزد و تلاش برگزار‌کنندگان برنامه زنده‌اش در اردکان گفت: خوشحالیم که هنر موسیقی برای این خطه از سرزمین ارزش والایی دارد و از حمایت‌های بی‌دریغ مسئولان فرهنگی استان یزد به ویژه نماینده و فرماندار اردکان و ادارات فرهنگ و ارشاد یزد و اردکان تشکر می‌کنم .

گفتنی است، در دو سانس کنسرت موسیقی «احسان خواجه امیری» که قرار بود در مرکز استان اجرا شود، به اردکان منتقل و در سالن فجر مجموعه ورزشی آزادی این شهرستان برگزار شد،  بیش از ۲۵۰۰ نفر از علاقه‌مندان به هنر موسیقی شرکت داشتند و برنامه در آرامش کامل و بدون هیچ حاشیه‌ای برگزار شد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..