تابش:

حضور پرشور مردم در اجراهای زنده موسیقی ارج نهادن به هنر است

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حضور مردم در اجراهای زنده هنرمندان به منزله ارج نهادن به هنر وشعر و موسیقی و بیانگر حمایت نظام جمهوری اسلامی از هنر و هنرمندان است .

به گزارش یزدی نیوز به گزارش ایسنا – منطقه یزد، «محمدرضا تابش» در جمع انبوه علاقمندان به هنر و شعر و موسیقی که در استقبال از برگزاری کنسرت «احسان خواجه امیری» در ورزشگاه آزادی اردکان گردهم آمده بودند، عنوان کرد: شعر، رستاخیز کلمات، و موسیقی پیوند دهنده خاکیان با افلاکیان است .

وی گفت: خداوند را بر این نعمتش سپاسگزارم که شبی را بدون زمزمه شعری و گوش دل سپردن به نوای فرحبخش موسیقی سپری نکرده‌ام چرا که معتقدم، موسیقی زبان خداست و انسان را به عالم معنی متصل می‌کند .

تابش با تشکر از همه مسئولان و برگزار‌کنندگان مراسم، خواستار آن شد تا با فراهم کردن تسهیلات بهتر و خدمات‌رسانی موثرتر، حضور گسترده مردم که پشتوانه موثری در حمایت از هنر و هنرمندان است،‌ ارج نهاده شود.

نماینده مردم اردکان در ژایان نیز خواجه امیری را هنرمندی جوان و مردمی خواند که به زبان نسل امروز سخن می‌گوید و مکنونات قلبی و احساسات آنها را بیان می‌کند.

 

بخش نظردهی بسته شده است..