مشاور عالی انجمن گردشگری ورزشی خبر داد:

آمادگی سرمایه‌گذاران خارجی برای سرمایه‌گذاری در گردشگری ورزشی

مشاور عالی انجمن گردشگری ورزشی از آمادگی فعالان بخش خصوصی خارجی برای سرمایه گذاری در زمینه گردشگری ورزشی کشور خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز به گزارش خبرنگار مهر، سعید بابایی صبح امروز در گردهمایی ملی مسئولان گردشگری ورزشی استان‌ها در شهرستان بافق اظهار داشت: شهرستان بافق منطقه ای است که می‌توان در حوزه کویرنوردی به عنوان یک برند به آن نگاه کرد.

وی تصریح کرد: این انجمن طبق سیاست های مصوب شده در نظر دارد در تمامی مناطق کشور، برای تعیین منتخبان گردشگری ورزشی، مراکزی را مورد تایید قرار دهد.

بابایی بیان کرد: این اقدام به منظور توسعه و رونق اقتصادی و معرفی این مناطق به عنوان برند گردشگری ورزشی در سطح ملی و بین المللی انجام می‌شود که مورد حمایت انجمن گردشگری ورزشی قرار می گیرد.

مشاور عالی انجمن گردشگری ورزشی خاطرنشان کرد: در نظر داریم این اقدام بر اساس بافت اقلیمی هر منطقه در ۳۱ استان اجرا شود که شهرستان بافق یکی از قطب های مهم ورزشی و گردشگری در کشور محسوب می شود.

بابایی به توافق‌های به عمل آمده در زمینه امکان همکاری های اجرایی در سطح ملی و بین المللی اشاره و عنوان کرد: طبق این توافق علاوه بر حمایت‌های معنوی از سوی انجمن، عقد تفاهم نامه رسمی از سوی موسسه توسعه جهانگردی و گردشگری ورزشی نیزدر این زمینه اجرا می شود.

وی با بیان اینکه اعلام آمادگی فعالان بخش های خصوصی برخی از کشورهای خارجی برای سرمایه گذاری در خصوص ایجاد مراکز گردشگری ورزشی در دستور کار قرار گرفت، بیان کرد: این اقدام با استفاده از تکنولوژی های مدرن در دستور کار بسته های حمایتی انجمن گردشگری ورزشی قرار گرفت.

مشاور عالی انجمن گردشگری ورزشی، هدف از اقدامات انجام شده را برندسازی اماکن گردشگری ورزشی در سطح کشور، ملی و بین الملل عنوان و تصریح کرد: دعوت از سرمایه گذاران خارجی از کشورهای ایتالیا، اتریش، هند، ترکیه و سوئیس برای مشارکت در پروژه های گردشگری ورزشی از دیگر اهداف این انجمن است.

 

بخش نظردهی بسته شده است..