نماینده ولی‌فقیه در استان یزد:

برخی در داخل برای براندازی نظام با دشمن هم‌صدا شده‌اند

no-thumbs

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: امروزه برخی در داخل که منافع خود را در خطر می‌بینند برای براندازی و انحراف مسیر انقلاب از جهت اصلی خود با دشمن هم‌صدا شده‌اند.

به گزارش یزدی نیوز به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی پیش از ظهر امروز در دیدار دانش‌پژوهان و اساتید دوره‌های مهدویت یزد با اشاره به اینکه قرآن کریم مجموعه‌ای کامل و جامع از قوانین و مقررات را برای اداره جامعه بشری ارائه داده است گفت: برای پیاده شدن قوانین مدنظر اسلام نیاز به حکومت و مجریانی امین است که این مهم بر عهده جانشین خدا بر روی زمین و منصوبان آن‌هاست.

وی افزود: اجتماعی که بدون ضابطه و قانون باشد، امکان‌ زندگی در آن فراهم نیست چراکه حق‌وحقوق انسان‌ها رعایت نشده و هرج‌ومرج آسایش و امکان زندگی را از بشر می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد در ادامه با تأکید بر ضرورت اجرای قوانین اسلامی در جامعه تأکید کرد: وقتی یک کلاس درس را نمی‌توان بدون قاعده و قانون اداره کرد چگونه می‌شود برای اداره جامعه برنامه مشخصی نداشت و این‌جاست که اسلام برای نجات بشر از هرج و مرج قوانین متناسب با فطرت انسانی را آورده است.

ناصری یزدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به دنبال پیاده کردن احکام الهی در جامعه است، گفت: امروزه برخی در داخل که منافع خود را در خطر می‌بینند برای براندازی و انحراف مسیر انقلاب از جهت اصلی خود با دشمن هم‌صدا شده‌اند. 

امام‌جمعه یزد با تأکید بر نقشه‌های متعدد دشمن برای براندازی نظام اظهار داشت: جنگ هشت‌ساله، فتنه‌های مختلف، ایجاد داعش و دیگر گروه‌های تکفیری ازجمله اقداماتی است که دشمن برای براندازی نظام اسلامی به کار گرفت؛ اما در این راه جز شکست به چیز دیگری نرسید.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد در پایان بیان داشت: ترویج زندگی فردی و زندگی با حیوانات به‌ویژه با سگ‌ها یکی از توطئه‌های دشمنان برای نابودی بنیان خانواده ایرانی است.

بخش نظردهی بسته شده است..