آینده‌سازان و پژوهشگران دانش‌آموزی مهریز تجلیل شدند

همایش تجلیل از آینده‌سازان و پژوهشگران دانش‌آموزی مهریز با مساعدت دکتر «سعید فرهی‌فر» از خیران شهرستان و با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان مهریز در سالن پردیس شکیب برگزار شد .

به گزارش یزدی نیوز به گزارش ایسنا – منطقه یزد، «احمد شیرزاد» مدیر کل آموزش و پرورش استان در این همایش با بیان این که در آموزش و پرورش و مدارس فعالیت‌های پژوهشی خوبی در موضوعات مختلف با همکاری فرهنگیان انجام می‌گیرد، بر پیگیری و گسترش این فعالیت‌ها با تلاش بیشتر معلمان در سال تحصیلی جدید تاکید کرد .

وی افزود: دانش‌آموزان استان در دو دهه اخیر در کنکور سراسری و همچنین مسابقات فرهنگی و هنری کشور خوش درخشیده‌اند و این بیانگر توان و استعداد آنهاست .

مدیر کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: آینده از آن جوانانی است که با همت بلند برای رسیدن به سعادت و پیشرفت همواره در حال فعالیت هستند و خوشبختانه در این شهرستان شاهد این توفیق‌ها هستیم .

حجت الاسلام «عبدالرضا محی‌الدینی» امام جمعه مهریز نیز در این همایش گفت: تربیت دینی دانش‌آموزان در کنار فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی باید همواره مدنظر مسئولان اجرایی و فرهنگیان قرار گیرد و نظارت و پیگیری لازم به عمل آید .

وی افزود: کارهای پژوهشی و تجلیل از آینده‌سازان به خاطر موفقیت در مسابقات فرهنگی و علمی نقش مهمی در ایجاد انگیزه و رقابت سالم بین نسل جوان دارد .

امام جمعه اظهار کرد: باید از فرصت جوانی و ظرفیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی برای کسب علم و دانش و ارتقای فرهنگی و هنری بهره گرفت.

«سید محمد رستگاری» فرماندار مهریز نیز در این همایش بر همکاری فرهنگیان و اولیای دانش آموزان در اجرای طرح‌های مختلف فرهنگی و پژوهشی مدارس تاکید و از اقدامات انجام شده در این رابطه قدردانی کردند .

گفتنی است، در این همایش از  94 نفر از آینده‌سازان و پژوهشگران دانش‌آموزی مهریز با لوح سپاس و هدایایی قدردانی شد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..