بانک‌ها گره‌گشای مشکلات سرمایه گذاران باشند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداریزد با بیان این‌که عدم وجود قانون در مباحث مختلف نباید ضرری به سرمایه گذاران بزند، گفت: بانک‌های استان باید گره‌گشای مشکلات سرمایه‌گذاران در امور مربوط به خود باشند.

به گزارش یزدی نیوز به گزارش ایسنا-منطقه یزد،«سیدعلی عزالدینی» در سی و نهمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل استان با اشاره به مشکلات صدور مجوز در دولت‌های قبل و عدم توجه به تائیدیه سازمان حفاظت محیط زیست و صدور مجوز ساخت، اظهار کرد: مجموعه‌های صنعتی بعد از ساخت و در مرحله بهره‌برداری با مشکل تائید مجوز از سوی محیط زیست روبرو می‌شوند و برای حل این مشکل لازم است لیستی کامل از مجموعه‌های دارای این شرایط تهیه و اقدام جامعی برای حل این مسئله انجام شود.

وی با اشاره به وجود برخی خلع‌های قانونی افزود: نباید ضرر عدم وجود قانون و امثال آن، به سرمایه گذاران برسد و باید راهکارهای مناسب در جهت حل آن از سوی مسئولان و دست اندرکاران اندیشیده شود .

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد همچنین از بانک‌ها خواست تا در بحث تسهیلات به واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری بخصوص واحدهای تولیدی خودکفا و بومی که بر محور اقتصاد مقاومتی هستند به گونه‌ای برخورد کنند که گره‌گشای مشکلات سرمایه گذاران باشند .

 

بخش نظردهی بسته شده است..