افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های گازرسانی یزد در هفته دولت

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد از بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی چندین طرح گازرسانی استان با اعتبار 130 میلیارد ریال همزمان با هفته دولت خبر داد .

به گزارش یزدی نیوز به گزارش ایسنا – منطقه یزد، «منوچهر فلاح» در توضیح این خبر گفت: همزمان با هفته دولت، طرح گازرسانی به روستاهای نعمت‌آباد و رضوانیه در شهرستان ابرکوه با صرف اعتباری معادل ۲۵ میلیارد ریال و همچنین طرح گازرسانی به روستاهای دهستان چاهک در شهرستان خاتم شامل روستاهای چاهک، هاشم آباد، چالمه، بختیاری، چاه خورمیزی، اسلام آباد، چاه ابوالفضل، تلمبه سربرزسی، شهریاری سفلی، شهریاری علیا و چاه حسینی با صرف اعتباری معادل ۶۸ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت .

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اهمیت گازرسانی به صنایع در کاهش آلودگی محیط‌زیست و رونق اقتصادی در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی – تولید و اشتغال نامگذاری شده است، افزود: بهره‌برداری از طرح گازرسانی به ۹ واحد صنعتی عمده استان با اعتبار حدود ۷ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های قابل افتتاح شرکت گاز استان در هفته دولت است.

فلاح در پایان یادآور شد: آغاز عملیات اجرایی طرح ساخت پست امداد ناحیه بافق با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال و آغاز عملیات اجرایی طرح ساخت پست امداد ناحیه اشکذر با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال از دیگر برنامه‌های شرکت گاز استان یزد در هفته دولت است.

 

بخش نظردهی بسته شده است..