امام جمعه یزد:

استکبار فروپاشی کانون خانواده در ایران را هدف قرار داده است

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: دشمن تمام توان خود را برای فروپاشی کانون خانواده در ایران به کار بسته و الان به ویژه با استفاده از شبکه‌های اجتماعی این کار را انجام می‌دهد .

به گزارش یزدی نیوز. به گزارش ایسنا-منطقه یزد، آیت‌الله«محمدرضا ناصری یزدی» در جمع تعدادی از روحانیون استان یزد، با اشاره به این‌که دشمن از ۱۰۰ سال پیش به دنبال فروپاشی کانون خانواده در بین خانواده‌های اسلامی بوده، اظهار کرد: متاسفانه امروز با وجود فضاهای مجازی دشمن به شدت این راهکارها را دنبال می‌کنند .

وی افزود: متاسفانه در برخی موارد دیده می‌شود که افراد به دلیل برخی روابطی که در شبکه‌های اجتماعی به وجود می‌آید از یکدیگر طلاق می‌گیرند و به راحتی زندگی مشترک خود را پایان می‌دهند .

ناصری یزدی بر اجرای اقدامات و فعالیت‌های پیشگیری از طلاق در جامعه تاکید کرد و گفت: موضوع بسیار مهمی که در این زمینه باید مورد توجه قرار گیرد، اصلاح زیربنایی امور است .

نماینده ولی فقیه در استان یزد ساعات کار زیاد بانوان را یکی از مشکلاتی دانست که در جامعه وجود دارد و در این مورد تصریح کرد: بحث فضای مجازی، مشکلات خانوادگی و بسیاری مسائل فرهنگی دیگر را باید با تفکر جمعی مورد بررسی قرار دهیم و نسبت به راهکار مناسب برای رفع مشکلات تلاش نماییم .

امام جمعه یزد در ادامه با اشاره به این‌که همه روحانیون و منبری‌ها باید روی این بحث‌ها به صورت دقیق وارد شوند، گفت: البته تمام بحث‌هایی که در این زمینه صورت می‌گیرد باید با آموزش‌ها و مبانی دقیق انجام شود .

وی به شبهه پراکنی‌هایی که در شبکه‌های مجازی منتشر می‌شود اشاره کرد و افزود: شبهه‌زدایی از جامعه به ویژه در شبکه‌های اجتماعی باید به بهترین شکل ممکن  انجام شود و پاسخ‌های درست و مناسب را به جوانان بیان کنیم .

ناصری یزدی با اشاره به این‌که دشمنان و نیروهای آنها در داخل کشور ساختارشکنی را تنها راه کار پیش روی خود می‌دانند، گفت: در این زمینه آنها به دنبال این هستند که به صورت کم کم اعتقادات مردم نسبت به ارزش‌ها را بگیرند و ضد ارزش‌ها را در بین آنها جا بیاندازند .

 

بخش نظردهی بسته شده است..