ایجاد ۶۶ میلیارد تومان زیرساخت در شهرکهای صنعتی استان یزد در دولت تدبیر و امید

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد گفت: در دولت یازدهم بیش از 660 میلیارد ریال در زیرساخت شهرکها و نواحی صنعتی استان یزد هزینه شده است.

به گزارش یزدی نیوز، سید مسعود عظیمی صبح امروز در بازدید از شهرک صنعتی یزد با اعلام این خبر گفت: از ابتدای آغاز به کار دولت تدبیر و امید در سال ۹۲ تاکنون بیش از ۱۰۰ پروژه عمرانی در ۳۱ شهرک و ناحیه صنعتی استان بهره برداری و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

عظیمی با اشاره به وظایف این شرکت برای ایجاد زمینه های سرمایه گذاری گفت: یکی از وظایف اصلی شرکت شهرکهای صنعتی بحث ایجاد زیرساختهای مناسب از قبیل تامین آب، تامین برق، تامین گاز، ایجاد راه دسترسی، ایجاد و آسفالت معابر، اجرای پروژه های مخابراتی و فضای سبز و تصفیه خانه های فاضلاب است.

وی افزود: احداث تصفیه خانه فاضلاب مشترک شهرک صنعتی یزد و منطقه ویژه اقتصادی یزد، شروع عملیات اجرایی تصفیه خانه شهرک صنعتی اردکان، شروع عملیات اجرایی تصفیه خانه شهرک صنعتی تفت، اجرای سیستم برگشت پساب تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی جهان آباد، اجرای جاده کمربندی شهرک صنعتی یزد و گازرسانی به شهرک صنعتی بافق و ناحیه صنعتی شمس آباد میبد از مهمترین پروژه های اجرایی در چهارسال اخیر می باشد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی یزد با بیان اینکه حجم زیادی از پروژه های عمرانی طی چند سال اخیر در سطح شهرکها و نواحی صنعتی اجرایی شده است، اظهار داشت: اعتبار بخش عمده ای از این پروژه ها از محل منابع داخلی و واگذاری حق انتفاع از اراضی به سرمایه گذاران تامین شده است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: این شرکت در دولت آتی نیز تمام تلاش خود را برای تامین زیرساخت مناسب برای واحدهای صنعتی انجام خواهد داد تا علاوه بر جلب رضایت صنایع فعال، زمینه برای حضور سرمایه گذاران جدید در شهرکها و نواحی صنعتی استان فراهم شود.

گفتنی است در حال حاضر ۳۱ شهرک و ناحیه صنعتی در استان یزد مصوب شده است که از این تعداد ۲۷ شهرک و ناحیه در حال واگذاری زمین به متقاضیان می باشد.

بخش نظردهی بسته شده است..