معاون عمرانی استاندار یزد:

مسئولین با واحدهای صنعتی بدهکار مدارا کنند

معاون عمرانی استاندار یزد گفت: مدیران، لحظه‌ای تصمیم نگیرند و برای قطع امتیازات خدماتی گاز و برق صنعت گران بدهکار عجله نکنند.

به گزارش یزدی نیوز به گزارش خبرگزاری فارس از میبد، سید محمدرضا سیدحسینی صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان میبد ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: در طول ۳۸ سال انقلاب اسلامی کارهای عمرانی بزرگی در کشور انجام شده است؛ اما هنوز جا برای کار بسیار است و همه باید برای جلب رضایت مردم تلاش کنند.

وی بابیان اینکه باید تلاش کنیم رضایت را در کنار رفاه برای مردم فراهم کنیم، تصریح کرد: مدیران ادارات و مخصوصاً شهرداری‌ها بیشترین مراودات را با مردم‌دارند که باید رضایت مردم را جلب کنند.

معاون عمرانی استاندار یزد در ادامه تأکید کرد: مدیران، لحظه‌ای تصمیم نگیرند و در جهت قطع امتیازات خدماتی گاز و برق صنعت گران به علت بدهی عجله نکنند و یا اگر نیاز به قطع شد با احترام به قطع انشعاب مشترکین اقدام کنند.

سیدحسینی با بیان اینکه قرار نیست پول و اعتبار زیادی به ادارات برسد، اظهار داشت: اینکه بهانه کنیم جهت رفاه مردم بودجه نداریم درست نیست، حداقل اگر برای رفاه بودجه نیست باید رضایت مردم را جلب کنیم و این کار با تبدیل سخت‌افزار به نرم‌افزار ممکن است.

وی در پایان با تأکید بر کاهش روند کارهای اداری اظهار داشت: سعی کنیم برخی پروسه‌های اداری، جلسه و کارگروه‌هایی که جهت گرفتن مجوزها انجام می‌شود کوتاه شود.

معاون عمرانی استاندار در ادامه چند طرح عمرانی ازجمله پارکینگ مسجد حمزه علی فیروزآباد و همچنین دفتر خبر و خانه فرهنگ و هنر شهرستان میبد را افتتاح و از یک شرکت تولیدی مواد غذایی نیز بازدید کرد.

بخش نظردهی بسته شده است..