قائم‌مقام صداوسیمای مرکز یزد:

تمرکز صداوسیمای یزد بر تولید محتوا درزمینهٔ اقتصاد مقاومتی است

قائم‌مقام صداوسیمای مرکز یزد گفت: پروژه‌های پیشنهادی صداوسیما و خبر در حوزه‌های برنامه‌سازی در خصوص اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی است.

به گزارش یزدی نیوز به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام سید محمدجواد صداقت کشفی شب گذشته در جلسه ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد که در استانداری یزد برگزار شد ضمن تبریک هفته دولت، گفت: پروژه‌های پیشنهادی صداوسیما و خبر در حوزه‌های برنامه‌سازی در خصوص اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی است.

وی با اشاره اینکه اگر در این دو حوزه همپوشانی تولیدات وجود دارد، افزود: این همپوشانی به‌این‌علت است که صداوسیما در هریک از پروژه‌ها اعم از بحث کارآفرینی، کارگاه‌های زودبازده و کوچک تمرکز دارد.

قائم‌مقام صداوسیمای مرکز یزد خاطرنشان کرد:۲۵ برنامه ۳۰ دقیقه‌ای رادیویی، ۲۰ برنامه ۳۰ دقیقه‌ای تلویزیونی و ۳۰ گزارش تولیدی خبری درزمینهٔ معرفی جاذبه‌های گردشگری و توریستی شهر یزد در سال گذشته با تأمین منابع داخلی در صداوسیمای مرکز یزد تولید و پخش شد.

حجت‌الاسلام صداقت کشفی خاطرنشان کرد: تولید برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی باهدف توسعه و ترویج شرکت‌های دانش‌بنیان است که در آن ۳۰ برنامه ۳۰ دقیقه‌ای رادیویی، برنامه ۳۰ دقیقه‌ای تلویزیونی و ۱۵ گزارش تولیدی خبری اعم از برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه در برخی از برنامه‌های ترکیبی شبانه به لحاظ قوت به‌شرط تولید محتوای مفید جایگاه خاصی دارد، گفت: این‌گونه برنامه‌ها گاهی با برنامه‌های مستقل برابری می‌کند و تأثیرگذاری آن‌ها نیز به همان اندازه است به همین دلیل از ابتدای سال جدید، توجهات بیشتری نسبت به گذشته به این‌گونه برنامه‌ها شده است.

قائم‌مقام صداوسیمای مرکز یزد، افزود: با توجه به تأکید بر توجه به محصولات و کالاهای داخلی، در کلیه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی از کالاهای ایرانی و داخلی برای جایزه به افراد استفاده اهدا می‌شود که این امر جنبه تشویقی خواهد داشت.

بخش نظردهی بسته شده است..