رئیس شورای شهر یزد:

حضور سرمایه‌گذاران در پروژه‌های یزد افزایش می‌یابد

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به روند انتخاب جمالی‌نژاد به عنوان شهردار یزد گفت: حضور سرمایه‌گذاران در پروژه‌های یزد افزایش می‌یابد.

به گزارش یزدی نیوز به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، غلامعلی سفید با اشاره به روند انتخاب شهردار یزد اظهار داشت: در مجموع تا روزهای آخر بررسی لیست پیشنهادی حدود ۴۲ نفر مورد بررسی قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از جمع‌آوری این لیست و گردآوری اطلاعاتی در ارتباط با این لیست، بررسی‌ها در ارتباط با تمام این افراد شروع و در مجموع از ۱۲ نفر درخواست رزومه صورت گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: برخی از این افراد از ارائه برنامه انصراف دادند و تعدادی هم بیان کردند که به احترام شورا برنامه ارائه دادند ولی قصدی برای شهردار شدن ندارند و انصراف خود را اعلام کردند.

سفید تصریح کرد: از بین این ۱۲ نفر پنج نفر انصراف دادند و هفت نفر مورد رای اعضای شورای شهر قرار گرفتند و سیدمحمدرضا سیدحسینی معاون استاندار یزد و مهدی جمالی نژاد شهردار پیشین اصفهان قبول رای کردند.

وی گفت: سیدحسینی هم از پذیرش این سمت انصراف داد و اعلام کرد که به خدمت خود در استانداری ادامه می‌دهد بنابراین تنها گزینه باقی مانده مهدی جمالی نژاد شهردار دوره قبل اصفهان و سرپرست فعلی شهرداری اصفهان است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به برخی توانمندی‌های جمالی‌نژاد از جمله شهرداری نمونه کشوری، بیان کرد: جمالی‌نژاد یکی از یزدی‌های نخبه‌ای است که از یزد هجرت کرده بودند و با پیگیری‌های شورای پنجم یزد مجددا به این شهر بازگشتند.

سفید به بازدید اعضای شورای شهر یزد از پروژه‌های اصفهان اشاره کرد و گفت: در بازدید از این پروژه‌ها مشخص شد که نیاز یزد در توانمندی‌های جمالی‌نژاد وجود دارد و می‌تواند به مردم ارائه خدمت کند.

انتهای پیام/

 

بخش نظردهی بسته شده است..