شهردار جدید یزد:

تحت هیچ شرایطی وارد فعالیت‌های سیاسی نشده و نمی‌شوم

شهردار جدید یزد که دقایقی پیش از سوی اعضای شورای شهر یزد به این سمت انتخاب کرد اظهار داشت: تحت هیچ شرایطی وارد فعالیت‌های سیاسی نشده و نمی‌شوم.

به گزارش یزدی نیوز به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، مهدی جمالی‌نژاد در نخستین سخنرانی خود به عنوان شهردار یزد با اشاره به اینکه یزد شهری است که شاید نظیر آن در کشور کم باشد اظهار داشت: عنوان شهر جهانی نه تنها برای این شهر بلکه برای تمام کشور افتخار بزرگی به حساب می‌آید.

وی کار کردن در شهر یزد را به نوعی سخت و به نوعی ساده دانست و گفت: فعالیت در این شهر به دلیل سبک معماری خاص و سابقه تاریخی ارزشمندی که دارد بسیار سخت و ظریف است و حتما باید در چنین شهری با برنامه حرکت کنیم.

شهردار یزد خاطرنشان کرد: از طرف دیگر کار کردن در این شهر بسیار ساده است چرا که مردم این شهر به تعهد، تخصص، سخت‌کوشی و بسیاری ویژگی‌های خوب دیگر مشهور هستند.

جمالی‌نژاد ادامه داد: کار تنها شعاری است که ما در هر فعالیتی داریم و به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی وارد فعالیت‌های سیاسی نشده و نمی‌شویم و همیشه به دنبال این هستیم که با استفاده از تمام ظرفیت‌ها شهر را مدیریت کنیم.

وی کم کردن دیوار بی‌اعتمادی بین مردم و شهرداری را یکی از مهمترین اقدامات شهرداری اصفهان در دوره قبل دانست و خاطرنشان کرد: در یزد هم تلاش می‌کنیم که این دیوار را کوتاه و کوتاه‌تر کنیم.

انتهای پیام/

 

بخش نظردهی بسته شده است..