دبیر فرهنگی ستاد مبشران غدیر یزد:

جشن بزرگ “مرتضی علی(ع)” با حضور خادمان امام علی(ع) در یزد برگزار می‌شود

دبیر فرهنگی ستاد مبشران غدیر یزد از برگزاری جشن بزرگ "مرتضی علی(ع)" با حضور خادمان آستان مقدس و ملکوتی امام علی(ع) در یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، "علیرضا سواچه" ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران یزد که به مناسبت اعلام برنامه‌های دهه امامت و کرامت برگزار شد، اظهار داشت: ستاد مبشر غدیر در سال ۸۸ با یکی از مصوبات شورای شهر یزد به دلیل توجه بسیار کم به بحث عید غدیر و سیره امام علی(ع) در یزد آغاز به کار کرد.

دبیر فرهنگی ستاد مبشران غدیر یزد خاطرنشان کرد: ابتدای فعالیت این ستاد به صورت غیر دائم بود و ۴۰ روز پیش از عید غدیر آغاز به کار می‌کرد و پس از عید هم فعالیت‌های این ستاد جمع می‌شد.

وی ادامه داد: هر سال برنامه‌های این ستاد  نسبت به سال‌های قبل از آن بهتر و بیشتر می‌شد و در سال ۹۳ این ستاد به عنوان یک ستاد دائمی ثبت و تمام برنامه‌های آن برای ایام مختلف سال برنامه‌ریزی شد.

سواچه با اشاره به اینکه برنامه‌های ستاد مبشران غدیر در دو حالت حقیقی و مجازی انجام می‌شود، گفت: شعار در نظر گرفته شده برای سال قبل در قالب طرح لبخند بزن بود و تمام برنامه‌ها هم حول محور این شعار انجام شد.

دبیر فرهنگی ستاد مبشران غدیر یزد خاطرنشان کرد: امسال شعار این برنامه برگرفته از حدیث امام صادق(ع) است که این امام بزرگوار ولایت امام علی(ع) را برای مردم نعمت بزرگی دانسته‌اند و به همین دلیل شعار فعالیت‌های ستاد برای امسال "خدا را شکر مولایم علی(ع) شد" در نظر گرفته شده است.

این مسئول از برگزاری جشن بزرگ "مرتضی علی(ع)" به مناسبت عید غدیر خم در یزد خبر داد و گفت: این جشن همزمان با عید غدیر خم و با حضور خادمان آستان مقدس حضرت امام علی(ع) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برای جذب جوانان و نوجوانان به برنامه‌های این ایام از رنگ فیروزه‌ای استفاده شده، افزود: ۲۳ عنوان برنامه در این زمینه برگزار و در مجموع این عناوین با اجرای ۳۱۳ مورد برنامه اجرایی می‌شود.

 

بخش نظردهی بسته شده است..