مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد:

۶۰ درصد از اشتغال صنعتی یزد را صنایع کوچک به خود داده‌اند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: صنایع کوچک 60 درصد از اشتغال صنعتی استان یزد را صنایع کوچک به خود داده‌اند.

به گزارش یزدی نیوز به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سید مسعود عظیمی صبح امروز در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان میبد که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد،‌ با اشاره وضعیت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: در حال حاضر در شهرستان میبد چهار شهرک و ناحیه صنعتی ایجادشده است که از این تعداد، شهرک‌های صنعتی جهان‌آباد، میبد ۲ و ناحیه صنعتی شمس‌آباد در حال واگذاری زمین و استقرار سرمایه‌گذار است.

وی بابیان اینکه یکی از بااهمیت‌ترین عوامل توسعه صنعتی فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب برای سرمایه‌گذاران است، افزود: در راستای پیشبرد اهداف متعالی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و توجه به منویات ریاست محترم جمهوری نیازمند توجه به حوزه صنعت و تأمین بخشی از منابع موردنیاز تأمین زیرساخت‌ها هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۹۲ درصد از صنایع استان را صنایع کوچک و متوسط تشکیل داده است و ۶۰ درصد اشتغال موجود در این بخش در حوزه صنایع کوچک است که این اعداد نشان‌دهنده اهمیت این بخش از اقتصاد است که نگاه ویژه مسئولین به شهرک‌ها و نواحی صنعتی را می‌طلبد.

عظیمی افزود: طی این جلسه با مذاکراتی که صورت گرفته نزدیک به شش میلیارد ریال اعتبار برای این چهار شهرک و ناحیه شهرستان میبد در نظر گرفته شد.

وی گفت: بخش عمده‌ای از امکانات زیرساختی شهرک‌های صنعتی از محل اعتبارات داخلی شرکت و مبالغ دریافتی برای واگذاری حق انتفاع در شهرک‌ها تأمین می‌شود.

انتهای پیام/۳۴۰۴

 

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..