مسئول فرهنگی بسیج کارمندان استان یزد خبر داد

برگزاری همایش مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان یزد / وجود ۲۵ هزار کارمند در استان یزد

مسئول فرهنگی بسیج کارمندان استان یزد از برگزاری همایش مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز قاسم مختاری در مصاحبه با خبرگزاری فارس در یزد، در خصوص ویژه‌برنامه‌های هفته دولت توسط ﺳﺎزﻣﺎن ﺑﺴﯿﺞ ﮐﺎرﻣﻨﺪان، گفت: بسیج کارمندان در سطح استان برنامه‌های متنوعی خواهد داشت که ازجمله از مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان برگزاری برنامه‌ای تحت عنوان همایش مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی کل استان در روز سه‌شنبه از ساعت ۷:۳۰ الی ۹:۳۰ صبح با سخنرانی استاندار محترم در سالن شهید عباس پور برق منطقه‌ای یزد است.

وی با اشاره به اینکه در طول هفته دولت برنامه‌های مختلفی توسط بسیج کارمندان پیش‌بینی‌شده است، افزود: برنامه دیدار از خانواده‌های شهدای کارمند از برنامه‌های شاخص روز بسیج کارمندان است که در روزهای دوشنبه و چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

مسئول فرهنگی بسیج کارمندان استان یزد تجلیل از خانواده‌های شهدای کارمند و کارمندان نمونه استان را از دﯾﮕﺮ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ‌ﻫﺎی اﯾﻦ ﻫﻔﺘﻪ توسط بسیج کارمندان ﻋﻨﻮان کرد و اظهار داشت: سردار جهادگر شهید حاج علی فارسی فرمانده پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد سازندگی استان اصفهان به‌عنوان شهید شاخص بسیج کارمندان کشور در سال ۹۶ معرفی‌شده است که در همین راستا مستند شهید شاخص بسیج کارمندان کشور «شهید حاج علی فارسی» در شبکه تابان پخش می‌شود.

مختاری به وجه‌تسمیه و علت نام‌گذاری سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر به‌عنوان هفته دولت و روز کارمند اشاره کرد و این موضوع را به دلیل فضائل اخلاقی این بزرگواران دانست و تصریح کرد: ﺗﻤﺎﻣﯽ ﻟﺤﻈﺎت زﻧﺪﮔﯽ ﺷﻬﯿﺪان رﺟﺎﯾﯽ و ﺑﺎﻫﻨﺮ در زمینه‌های ﻣﺨﺘﻠﻒ اﻟﮕﻮی ﻋﻤﻠﯽ ﺑﺮای ﻣﺴﺌﻮﻻن اﺟﺮاﯾﯽ و دوﻟﺘﻤﺮدان اﺳﺖ.

این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر ۲۵ هزار کارمند در کل استان یزد داریم که بالغ‌بر ۲۱ هزار نفر از آن‌ها در بخش دولتی و مابقی در بخش خصوصی مشغول به کار هستند.

وی به باندبازی و سیاست‌بازی ادارات به‌عنوان مشکلات بیداد کننده در ادارات استان تأکید کرد و افزود: متأسفانه بی‌عدالتی و باندبازی برخی مدیران با کارمندان باعث مسموم شدن محیط‌های اداری و سبب بیچارگی عده‌ای شده است؛ به‌گونه‌ای که کارمندان خوبی بوده‌اند که به دلیل سیاست‌بازی راه تنزل گونه را پیش کرده و به شهرستان‌ها منتقل‌شده‌اند.

انتهای پیام/۳۴۰۴

 

بخش نظردهی بسته شده است..