با تجلیل از ادارات برگزیده

جشنواره استانی شهید رجایی یزد به کار خود پایان داد

جشنواره استانی شهید رجایی یزد با تجلیل از ادارات برگزیده استان به کار خود پایان داد.

به گزارش یزدی نیوز به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، جشنواره استانی شهید رجایی، پیش از ظهر امروز و در مراسمی با تجلیل از ادارات و نهادهای برتر استان یزد به کار خود پایان داد.
 
سیدمحمد میرمحمدی استاندار یزد در این مراسم با اشاره به اینکه این جشنواره بر اساس شاخص‌های مشخص اقدام به انتخاب ادارات برتر می‌کند، اظهار داشت: یکی از مسائل بسیار مهم در ارتباط با عملکرد ادارات و دستگاه‌ها، وجود شفافیت در فعالیت‌های آنها است.
 
استاندار یزد ادامه داد: شفافیت در فعالیت‌های مختلف علاوه بر اینکه سبب ارائه خدمات بهتر و بیشتر به جامعه هدف می‌شود، از بروز تخلفات و مشکلات کاری هم جلوگیری می‌کند.
 
وی تصریح کرد: در این دوره از جشنواره دستگاه‌ها بر اساس معیارها و بررسی‌های صورت گرفته در زمینه شاخص‌های مشخص شده امتیاز‌بندی شده و برای ایجاد رقابت صحیح و ارائه خدمات بهتر به مردم از این ادارات تجلیل به عمل می‌آید.
 
در ادامه این مراسم، ادارات و دستگاه های مختلف استان یزد که توانسته بودند در بخش های مخلتف شاخصهای عمومی و اختصاصی امتیاز برتر را به دست آورند، معرفی و تجلیل شدند.
 
در بخش شاخص های عمومی و اختصاصی، "آب و فاضلاب شهری"، "اداره کل امور اقتصاد و دارایی"، "اداره کل آموزش و پرورش"، "اداره کل راه آهن" و "اداره کل بهزیستی" استان یزد به عنوان دستگاه های برتر معرفی شدند.
 
"شرکت توزیع برق"، "اداره کل فرودگاه‌ها" و "شرکت توسعه برق منطقه‌ای استان یزد" هم در این مراسم به عنوان نهادهای برتر استان در ارتباط با شاخص‌های اختصاصی و"اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی"، "شرکت آب و فاضلاب روستایی" و "شرکت آب منطقه‌ای استان" در بخش شاخص‌های عمومی به عنوان ادارات برتر استان معرفی شدند.
 
امسال برای نخستین بار بخش شاخص‌های اختصاصی ویژه در این جشنواره مد نظر قرار گرفته که در این بخش، "اداره کل راه آهن استان"، "اداره کل منابع طبیعی استان"، "علوم پزشکی شهید صدوقی"، "ثبت احوال استان"، "مدیریت امور شعب بانک ملی استان"، "جهاد کشاورزی استان"، "اتاق بازرگانی" و "خانه صنعت معدن استان" به عنوان دستگاه‌های برتر معرفی شدند.
 

بخش نظردهی بسته شده است..