استاندار یزد خبر داد؛

افتتاح ۴۰۳ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۸۰۰ میلیارد تومان در یزد

استاندار یزد با بیان این که همزمان با هفته دولت 58 طرح با اعتباری بالغ بر 170 میلیارد تومان در یزد کلنگ زنی می شوند، گفت: به مناسبت هفته دولت امسال، 403 طرح با اعتبار 1800 میلیارد تومان در استان یزد افتتاح می‌شود .

به گزارش یزدی نیوز به گزارش ایسنا-منطقه یزد،«سیدمحمد میرمحمدی» در جریان دیدار وزیر جهاد کشاورزی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت فرصتی است که عملکردها و فعالیت‌های دولت بازگو شود و به اطلاع مردم برسد.

وی با بیان این که  403 طرح در هفته دولت یزد به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان آماده بهره‌برداری قرار گرفته است.

استاندار یزد از کلنگ زنی ۵۸ طرح در این هفته خبر داد و گفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای ساخت این تعداد طرح هم در مجموع ۱۷۰ میلیارد تومان است، همچنین ۴۸ طرح بخش کشاورزی در زمینه‌های مختلف با ۶۵ میلیارد تومان در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد یا کلنگ‌زنی می‌شود.

میرمحمدی خاطرنشان کرد: تاکید عمده ما در این طرح ها بر جلب مشارکت مردم است و در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال تمام تلاش‌هایمان را بر موضوع تولید و اشتغال در زمینه‌های مختلف از اشتغال خانگی گرفته تا اشتغالات در سطوح مختلف متمرکز کردیم.

این مقام مسئول در ادامه به ظرفیت‌های بسیار گسترده استان یزد در بخش گردشگری اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در این حوزه تاکنون انجام شده ولی لازم است که بیش از پیش نسبت به بهبود وضعیت در این زمینه قدم برداریم.

استاندار یزد تصریح کرد: ثبت جهانی یزد یک اقدام بسیار ارزشمندی برای استان یزد است که می‌تواند زمینه‌های بسیار خوبی برای توسعه هرچه بیشتر یزد در زمینه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی را فراهم کند.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..