همزمان با آغاز هفته دولت:

دستگاه‌های برتر استان یزد معرفی و تجلیل شدند

در اولین روز از هفته دولت دستگاه‌های برتر استان یزد در شاخص‌های عمومی، اختصاصی و اختصاصی ویژه معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش یزدی نیوز به گزارش ایسنا-منطقه یزد، در آیین معرفی و تجلیل از دستگاه‌های اجرایی استان که به عنوان جشنواره استانی شهید رجایی همزمان با آغاز هفته دولت در یزد برگزار شد، دستگاه‌های برتر استانی در شاخص‌های عمومی و اختصاصی، اختصاصی، عمومی و اختصاصی ویژه استان یزد تجلیل شدند.

در این مراسم شرکت «آب و فاضلاب شهری»، «اداره اموراقتصاد و دارایی»، « اداره کل آموزش و پرورش»، «اداره کل راه آهن» و «اداره کل بهزیستی» به عنوان دستگاه‌های برتر استان در شاخص‌های عمومی و اختصاصی از مجموع دو هزار امتیاز معرفی و تجلیل شدند.

«شرکت توزیع برق»،«اداره کل فرودگاه‌ها» و«شرکت توسعه برق منطقه‌ای» به عنوان دستگاه‌های برتر استان در شاخص‌های اختصاصی از مجموع هزار امتیاز،«اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی»،«شرکت آب و فاضلاب روستایی» و«شرکت آب منطقه‌ای استان» به عنوان شاخص‌های عمومی از مجموع هزار امتیاز معرفی و تجلیل شدند.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از ادارات کل «راه آهن استان»،«منابع طبیعی»،«علوم پزشکی شهید صدوقی»،«ثبت احوال»،«مدیریت امور شعب بانک ملی»،«جهاد کشاورزی»،«اتاق بازرگانی» و «خانه صنعت معدن استان» به عنوان دستگاه‌های برتر استان در شاخص‌های اختصاصی ویژه معرفی و تجلیل شدند.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..