رییس شورای شهر یزد خبر داد؛

امین‌مقدم سرپرست شهرداری یزد شد

رییس شورای شهر یزد با اشاره به مراحل انتخاب شهردار یزد گفت: با رای اعضای شورا امین‌مقدم به عنوان سرپرست شهرداری یزد انتخاب شد .

به گزارش یزدی نیوز به گزارش ایسنا-منطقه یزد،«غلامعلی سفید» در اولین جلسه رسمی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یزد که با حضور خبرنگاران برگزار شد، اظهار کرد: بعد از اعلام رسمی نتایج انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی، جلسات مختلف در محلات مختلف شهر یزد برگزار شده و اعضا از نزدیک در جریان مشکلات و معضلات قرار گرفتند.

وی در مورد انتخاب شهردار یزد از سوی اعضای شورای شهر، افزود: لیست ۴۰ نفره‌ای به پیشنهاد اعضای شورا و برخی پیشنهادهای خارج از شورا در این مورد تهیه و شناسایی و در دستور کار بررسی اعضا قرار گرفته است.

رییس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به این‌که تا انتخاب شهردار، برای شهرداری یزد سرپرست انتخاب می‌شود، گفت: در جلسات اولیه به سه نفر از داخل شهرداری رسیدیم و پس از بررسی انجام شده، رای‌گیری صورت گرفته "جعفر امین‌مقدم" به عنوان سرپرست شهرداری معرفی شد.

این مقام مسئول با بیان این‌که در حال حاضر یک لیست ۱۰ نفره در دستور کار و بررسی شورای شهر قرار دارد، گفت: از این تعداد، چند نفر به دلیل عدم ارائه برنامه‌های خود به شورای از لیست پیشنهادی حذف شدند.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..