فرماندار اردکان:

اعضای جدید شورای شهر اردکان به مسائل فرهنگی و اجتماعی توجه بیشتری داشته باشند

فرماندار اردکان با اشاره به اینکه انجام پروژه‌های عمرانی تنها وظیفه شورای شهر نیست، خواستار توجه بیشتر اعضای جدید شورای شهر اردکان به مسائل فرهنگی و اجتماعی شد.

به گزارش یزدی نیوز به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، هادی مقیمی صبح امروز در مراسم تحلیف پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اردکان ضمن تبریک به منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر از حضور حماسی مردم شریف این شهرستان در انتخابات تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: مهم‌ترین وظیفه شورا، پیگیری حقوق شهروندان در چارچوب قانون و مقررات با توجه به امکانات و مقدورات موجود است. بدون تردید یکی دیگر از وظیفه اصلی شورا برقراری ارتباط بین مردم و مسئولین و کمک به حفظ آرامش و امنیت در سطح جامعه است.

فرماندار شهرستان اردکان با اشاره به سوابق اعضای جدید شورای شهر اردکان اظهار داشت: این سوابق نویددهنده این است که در چهار سال آینده شهر اردکان شاهد توسعه متوازن باشد و بتواند مطالبات شهروندان را پاسخ دهد.

مقیمی در ادامه تأکید کرد: هرچند بخشی از اعتبارات شهرداری کاهش‌یافته اما می‌توان با مدیریت صحیح و با اولویت‌بندی پروژه‌ها و اجرای پروژه‌های مناسب این نقص را نیز جبران کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: کار شورای شهر و شهرداری فقط ساخت پروژه‌های عمرانی نیست و باید به موضوعات فرهنگی و اجتماعی نیز توجه بیشتری شود. شهر اردکان براثر توسعه صنعتی شاهد حضور مهاجرین است و لازم است که در این حوزه نیز کارهای خوبی انجام شود.

وی ضمن تشکر از تلاش‌های اعضای شورای چهارم و شهردار سابق برای اعضای جدید شورای شهر آرزوی موفقیت کرد و گفت: باید در جهت اعتماد مردم به نهاد شورای شهر تلاش کنید و ضمن عمل به قانون، مردم را در جریان جلسات و برنامه‌های شورا قرار دهید.

در این مراسم پس قرائت سوگندنامه توسط اعضای شورا، هیئت‌رئیسه سنی تشکیل شد و عباس امیری به‌عنوان رئیس سنی شورا انتخاب و سپس انتخابات هیئت‌رئیسه شورای پنجم شهر اردکان برگزار شد.

بر این اساس، محمدعلی مروتی به‌عنوان تنها نامزد سمت ریاست شورا با ۶ رأی موافق و یک رأی مخالف به مدت یک سال به‌عنوان رئیس شورای اسلامی شهر اردکان انتخاب شد و شهرام گل به‌عنوان نایب‌رئیس، سید محمد حسینی پور (دانشگاه) به‌عنوان خزانه‌دار، حسن رضاپور و محمدجواد شاکر هم به‌عنوان منشی‌های هیئت‌رئیسه شورا انتخاب شدند.

همچنین در این جلسه عباس امیری به مدت ۴ سال به‌عنوان نماینده شورای شهر اردکان در شورای شهرستان انتخاب شد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..