مسئول عقیدتی سیاسی مجموعه صنایع دفاعی استان یزد:

پیشرفت ایران در حوزه صنایع دفاعی؛ دشمن را نگران و وحشت‌زده کرده است / تحول در صنعت دفاعی؛ ثمره انقلاب اسلامی

مسئول عقیدتی سیاسی مجموعه صنایع دفاعی استان یزد گفت: پیشرفت‌های ایران در حوزه صنایع دفاعی دشمن را نگران و وحشت زده کرده است.

به گزارش یزدی نیوز حجت‌‌الاسلام رسول درزی رامندی در مصاحبه با خبرنگار فارس در یزد، ضمن تبریک روز ملی صنعت دفاعی، این صنعت کشور را بسیار تکامل‌یافته‌تر نسبت به دوران قبل از انقلاب دانست گفت: بااینکه شاه مخلوع ژاندارم منطقه بود ولی تنها بخش ناچیزی از ملزومات نظامی در ایران تولید می‌شد.

مسئول عقیدتی سیاسی مجموعه صنایع دفاعی استان یزد افزود: حتی در بحث آموزش نظامی نیز نیروهای ایرانی زیر نظر آمریکایی‌ها آموزش می‌دیدند و ایرانی‌ها حق کوچک‌ترین دخالتی نداشتند. اگر قطعه‌ کوچکی از تجهیزات نظامی در ایران خراب می‌شد آمریکایی‌ها خود  آن را بازکرده و با هزینه ایران آن را تعویض می‌کردند.

وی ادامه داد: حتی برخی نیروهای نظامی وابسته به طاغوت که از کشور فرار کرده‌اند هم‌بارها اعتراف کرده‌اند که آمریکایی‌ها هیچ‌گاه اجازه انتقال فنّاوری به ایران را نمی‌دادند و مستشاران آن‌ها حتی با درجه‌های نظامی رده پایین حقوقی باربر با چند افسر ارشد ایرانی دریافت می‌کردند.

درزی تصریح کرد: پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در سایه توجهات الهی، رهبری‌های هوشمندانه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و بهره‌گیری از اندیشه خلاق مهندسین داخلی، ایران نمایشگاهی از توانمندی‌های متعدد در تولید تجهیزات نظامی را به نمایش گذاشت.

این مقام مسئول ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران به‌سرعت و قدرت هرچه‌تمام‌تر در تولید تجهیزات دفاعی اعم از دریایی، هوایی و زمینی پیش می‌رود؛ پیشرفتی که دشمنان ما را بیش‌ازپیش نگران و وحشت‌زده کرده است.

مسئول عقیدتی سیاسی مجموعه صنایع دفاعی استان یزد رسیدن ایران به این جایگاه رفیع را ناشی از اتکا به قدرت لایزال الهی، توکل خالصانه، عزم و اراده پولادی و استفاده از توانمندی‌های ناب داخلی دانست و تأکید کرد: اگر ما بتوانیم ازاین‌ اصل در سایر جبهه‌ها به‌ویژه جبهه اقتصادی نیز بهره بگیریم بدون شک عرصه اقتصادی نیز این تحول شگرف را تجربه خواهد کرد.

این مقام مسئول عنوان کرد: با اتکا به قدرت الهی، اراده جوانان، داشتن روحیه جهادی و تلاش با تمام توان آن‌هم با نیت خالصانه برای رفع کمبودهای کشور و مردم می‌توان کشور را دسترس زورگویان در امان نگاه داشت.

درزی با اشاره به آیه شریفه «و اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّه» تجهیز تدافعی کشور در هر زمینه را از سفارشات مستقیم خداوند متعال برای امت اسلامی دانست و گفت: ما موظفیم تا ایران اسلامی را همیشه در اوج قدرت نگه‌داریم تا گزینه‌های روی میز دشمنان تا ابد روی میزشان بماند و آرزوهای خام خود را به گور ببرند.

وی شناخت نقاط ضعف و قدرت کشور و گام برداشتن با برنامه‌ریزی‌های دقیق را یکی از لازمه‌های ارتقای توان دفاعی دانست و بیان کرد: جهانیان به‌خوبی می‌دانند که ایران امروز که ثمره تلاش بی‌وقفه بزرگانی چون شهید چمران‌ها و شهید تهرانی مقدم‌هاست کوچک‌ترین اقدامات تهدیدآمیز را با پاسخی دندان‌شکن روبه‌رو خواهد کرد.

مسئول عقیدتی سیاسی مجموعه صنایع دفاعی استان یزد در پایان تصریح کرد: ایران اسلامی سلاح را برای دفاع می‌سازد و همه توان خود را به کار می‌گیرد تا نابخردان و بدخواهان حتی فکر خدشه‌دار کردن عزت و امنیت جمهوری اسلامی ایران را به خود ندهند.

 

بخش نظردهی بسته شده است..