رئیس پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بافق:

برنامه‌ای برای تغییر شهردار بافق نداریم / جذب سرمایه‌گذاری؛ هدف اصلی شورای شهر جدید

رئیس پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بافق جذب سرمایه‌گذاری را اصلی‌ترین هدف شورای شهر جدید بافق دانست.

به گزارش یزدی نیوز به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، سید محمد بافقی زاده صبح امروز در مراسم تحلیف اعضای پنجمین دوره شورای شهر بافق با اشاره به تلاش اعضای شورای جدید شورای شهر بافق برای آبادانی این شهر گفت: برنامه‌ای برای تغییر شهردار نداریم و برنامه‌هایی که اعضای شورا دارند را با شهردار هماهنگ خواهیم کرد و امیدواریم شهردار نیز هم پای شورای در آبادانی شهر گام و قدم بردارد.

وی در ادامه افزود: از رسانه‌ها انتظار داریم با رعایت اخلاق اسلامی شورای جدید را درگیر حواشی نکنند زیرا حواشی آفت مدیریت و فعالیت است.

رئیس پنجمین دوره شورای شهر بافق تأکید کرد: من این قول را به مردم عزیز بافق می‌دهم که همان‌طور که در ۲۹ اردیبهشت به ما اطمینان و ما را به‌عنوان خدمتگزار خود انتخاب کردند اعضای شورا نیز از حقوق به‌حق مردم بافق دفاع خواهیم کرد.

بافق زاده تصریح کرد: طی جلساتی که با اعضای شورای پنجم داشتیم الحمدالله نظرات اعضا بسیار به هم نزدیک است که عمده‌ترین آن تعاملی است که بتوانیم از حق واقعی مردم عزیز دفاع کنیم و بر اساس سوگندنامه‌ای که یادکردیم بنده قول خواهم داد که در مدتی در خدمت مردم هستم هیچ‌گونه کوتاهی در احقاق حق همشهریان صورت نگیرد و مطمئن باشند که تمام مسائل و موارد را به اطلاع مردم خواهیم رساند.

وی اصلی‌ترین هدف اعضای جدید شورای شهر بافق را موضوع سرمایه‌گذاری دانست و اظهار داشت: تا کی باید وابسته به معادن شهرستان باشیم، چرا فضایی فراهم نشده که سرمایه‌گذاری در شهرستان بافق رونق پیدا کند الحمدالله بستر آماده است و با تفکری که شورای اسلامی شهر و پشتکار فرماندار بافق دارند امیدواریم بتوانیم بستر مناسبی را برای سرمایه‌گذاری در بافق فراهم کنیم و نتیجه مطلوبی را رقم بزنیم.

 

بخش نظردهی بسته شده است..