کاهش ۳۰ درصدی مزاحمت‌های تلفنی ۱۲۵ در یزد

no-thumbs

رییس ستاد فرماندهی آتش‌نشانی یزد از کاهش 30 درصدی مزاحمت‌های تلفنی 125در سالجاری خبر داد و متذکر شد: در حال حاضر تنها هفت نفر به صورت شبانه‌روزی در ستاد پاسخگوی شهروندان هستند و با توجه به افزایش حجم تماس‌های دریافتی از این لحاظ با کمبود نیرو مواجه هستیم.

به گزارش یزدی نیوزرحیمی با اشاره به اهمیت این واحد در آتش‌نشانی، تصریح کرد: پرسنل این بخش از آتش‌نشانی، اولین افرادی هستند که در جریان حریق یا حادثه قرار می‌گیرند و باید حوادث را در کمترین زمان به نزدیک‌ترین ایستگاه آتش‌نشانی، اطلاع رسانی کنند.

وی ادامه داد: نیروهای ستاد فرماندهی آتش‌نشانی به صورت شبانه روزی مشغول به کار هستند و به صورت اپراتور علاوه بر اطلاع‌رسانی رخداد حادثه یا حریق، پاسخگوی سئولات مردم در مورد ایمنی در زمان حریق و حادثه نیز هستند.

رحیمی از کاهش ۳۰ درصدی مزاحمت‌های تلفنی خبر داد و افزود: خوشبختانه با بالارفتن اطلاعات مردم در راستای حرفه پر اهمیت آتش‌نشانی نسبت به سال گذشته مزاحمت‌های ۱۲۵ کاهش چشمگیری داشته است ولی با این وجود هنوز خطوط ۱۲۵ به دلیل بی‌توجهی برخی خانواده‌ها نسبت به فرزندانشان، بی‌مورد اشغال می‌شود.

رییس ستاد فرماندهی آتش‌نشانی یزد خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها هفت نفر نیروی انسانی به طور فعال در این ستاد مشغول هستند که در هر شیفت ۳ نفر از پرسنل پاسخگوی شهروندان می‌باشند اما با توجه به بالارفتن حجم تماس‌های تلفنی در بحث رخداد حوادث، حریق و مشاوره ایمنی با کمبود نیرو مواجه هستیم.

بخش نظردهی بسته شده است..